28 Temmuz 2012 Cumartesi

Alışveriş...

İşte son zamanlarda aldıklarım bazılarının yazısı en kısa zamanda gelicik.:)


Bioderma Sensibio H2O bittiği için yerine hemencik bir alana ikincisi bedava kampanyası bitmeden yenisi alındı.

Amway Satinique Saç Sabitleyici Sprey iyi bir saç spreyi arıyordum şansımı bir de Amway'de denemek istedim.

Mac Fırça Temizleyici bu ürünüde ilk kez aldım methini çok duyduğum bir üründü elimdeki Sephora fırça spreyi bitince yerine bunu kullanmaya başliycim.:)

The Balm Frat Boy Allık almayı çok istediğim bir allıktı %50'lik Gratis indirimde hemencik kaptım ki zaten Torium avm Gratis'te bi denecik kalmıştı.:)

Oriflame Discover Duş Jeli ve Sabun, Very Me Lipmania ruj meraktan alınan diğer ürünler :)

Avon Perceive Vücut Spreyi yaz sıcağında çok sevdiğim Perceive kokusunun vücut spreyini aldım uzun zamandır parfümünü kullanmıyorum bari vücut spreyini kullanayım dedim.:)

6 yorum:

  1. hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canim! Ben Almanya'da yasiyorum, ama burada Bioderma'nin biri bedava aksiyonlari hic yok :-( Cok cimriler burad yaa, keske TR'ye gidip alabilme imkanim olsa. MAC'in Brush Cleaner'i bence cok iyi degil, ama sen seversin belki, herkesin zevki farklidir, ama bence kiri pek iyi cikaramadi benim fircalarimdan. :-(

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Sevim'cim :)
    Yurtdışına gönderim yapan site varsa belki Bioderma'lardan sana gelir.
    Veya Türkiye'de yaşayan bir akrabana, tanıdığının adresine getirtip buraya geldiğin zamanda alıp Almanya'ya götürürsün.:)
    Benim bazı ürünleri İngiltere'deki arkadaşımın adresine getirtip onunda bana getirdiği gibi malum bizim burda yurtdışından alışveriş yasak.:(
    Ben Sephora'nın fırça temizleyicisini kullanıyorum memnunda sayılırım bu temizleyicinin methini çok duyunca merak edip aldım henüz kullanmadım bakalım memnun kalacak mıyım?:)

    YanıtlaSil
  4. Oriflame in duş jeli nasıl? Tavsiyesiz pek duş jeli alamıyorum kokusunu deneme şansı da olmadığı için.
    bu arada bana da beklerim :)
    http://locosmetico.blogspot.com/
    http://nereyecekersenorayagider.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Kozmetik_Delisi valla Oriflame'nin duş jelinin kokusuna bayıldım bende ilk kez alıyorum doğru tercih yapmışım çok hoş ferah meyveli portakal-mandalina karışımı hoş bir kokusu var.
    Fakat henüz kullanmadım kullandığım vakit mutlaka yazısını yazacağım.

    Hemen bloglarınıza bakıyorum.:)

    YanıtlaSil