12 Eylül 2011 Pazartesi

Avon Anew Youth Awakening Eyeshadow and Primer Kit

Makyaj bloglarını incelemeye başlayınca far bazıymış, primermış öğrenmeye başladım ve tabi denemeden olmaz dedim.
11 seneye yakındır Avon üyesi olunca en kısa yoldan ulaşacağım bir ürünü denemek istedim bu da Anew'in primer kitli göz farı oldu fakat ben hiç memnun kalmadım.
Bendeki rengi spring green farın rengini beğendim fakat primersız uygularsanız tam rengin gözükmesi için birkaç kez sürmeniz gerekecek çünkü sürüldüğü gibi rengini belli eden farlardan değil.
Gelelim bu ürünü asıl alma sebebim olan primerına beni hayal kırıklığına uğrattı primerı sürüp üzerine far sürdüm ve 2-3 saat içerisinde primer sürmemiş gibi birikme yaptı.




Bu ürünün diğer renklerinden alır mıyım derseniz hayır almam en kısa zamanda da elimdekinin bitmesine çalışacağım zaten gramajı fazla bir ürün değil umarım en kısa sürede bitip çöpe giden ürünlerin arasında yerini alır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder