13 Aralık 2011 Salı

Bitenler (1)

Ben öyle bu ay bitenler diye post hazırlayabileceğimi sanmıyorum yani şu postta bile saklamayı unutup attığım ürünler oldu ve bende aklıma estikçe, biriktikçe bitenler postu hazırlayayım dedim.:)


Ecolinn Aloe Vera Özlü Duş Jeli: Bittikçe yenisini açtığım bir ürün bir de bunun bal özlüsü var onuda çok severek kullanıyorum eğer sizinde cildiniz çok kuruysa, pul pul dökülüyor ise bu duş jeli cildinizi temizlerken nemlendiriyor pammık gibi yapıyor.:)

Sensodyne Diş Macunu: Bittikçe yenisi alınan bir ürün daha bugüne kadar bir dolu markanın diş macununu kullandım ama dişlerimi en beyazlatan bu markadan ne yazık ki vazçemedim ne yazık ki diyorum çünkü Sensodyne hayvanlar üzerinde test yapan bir firma yani şu ürün kadar iyisini bulsam bu markadan vazgeçeceğim.

Avon Care Pamuk ve Bal İçeren Vücut Losyonu: Yazın çok memnun kaldığım bir kremdi fakat kışın yetersiz kaldı yerine yenisini açmayacağım bir ürün oldu ama yaza yeniden almayı düşünebilirim.

Vichy Aqualia Thermal 3 ü 1 Arada Cilt ve Göz Makyaj Temizleyici: Güneş kremi alırken yanında verilen hediyelerden biriydi kofreleri her zaman sevmişimdir bu sayede yeni ürünler deneyebiliyorum.:) Özellikle göz makyajını çok güzel temizleyen bir ürün eğer Bioderma h2o almamış olsaydım bu ürünün büyük boyunu alabilirdim.:)

Vichy Aqualia Thermal Nemlendirici: Bu da kofreden çıkan diğer üründü büyük boyu alınmayacak bir ürün kremin ayrıntılı tanıtımı için tık

Oriflame El Kremi: Bu kremi çantada taşımak için fi tarihinde almıştım bitsin diye süre süre sonunda bitti bunun bi de pembesi var onuda bitirdim mi rahata ereceğim.:)

Avon Super Enchant Rimel: Avon'un memnun kalmadığım bir rimeli daha kuruduğu için çöpe gitti hatta bu rimelin postunu yeni yapmıştım tık tık

L'oreal İnfallible Concealer: Kullandığım stik concealerlar içinde en memnun kaldığım üründü ve bitti yerine yenisini memnun kalsamda almayı düşünmüyorum yeni sulara yelken açmaktan yanayım:) bu ürününde yorumu için tık tık

RoC Hydra Destressant Yeux Göz Kremi: Nemlendirmesinden memnun kaldığım ama göz altı morluklarıma iyi gelmeyen bir üründü yerine yenisini almayı düşünmüyorum kremin ayrıntılı yorumu için tık

RoC Hydra+ Besleyici Bakım Kremi: Bittikçe aldığım çok memnun kaldığım bir kremdi fakat cildim kurudan hafiften karmaya dönünce bu krem yetersiz kaldı ve bende artık yıllardır kullandığım kremimle vedalaşmaya karar verdim, kremin yorumu için tık

2 yorum:

  1. ben de çok zor el kremi bitiriyorum, bitsin diye sürekli, sürüyorum ama bitmiyor:(

    YanıtlaSil
  2. Aslında ben çok fazla el kremi tüketirim özellikle kışın ama Oriflame'nin bu el kremini beğenmediğimden bi de hep çantamda durduğundan bitmek bilmedi.
    Geriye kaldı bi tane daha minnak Oriflame el kremi o da bitti mi rahata ereceğim ve bi dahada kullanmayacağım üründen birkaç tane birden almayacağım.:)

    YanıtlaSil