25 Aralık 2011 Pazar

Oriflame Wonder Colour Ruj

Birkaç kampanya önce Oriflame'nin rujları nasılmış acep diye merakımdan aldığım bu rujları ne çok beğendim nede beğenmedim.:)


Bendeki renkler soldaki Clover Haze diğeri ise Blossom Petal

Rujların yapıları yumuşak sürümleri kolay ama Blossom Petal'i sürünce dudağımda yol yol bir görüntü oluyor fakat Clover Haze'de böyle birşey olmuyor.
Bu serinin diğer renkleri nasıldır Blossom Petal gibi mi yoksa Clover Haze gibi mi bilmiyorum fakat aldığım rujların birini beğendim birini beğenmedim hemde aynı serinin rujunda böyle birşey olması ilginç neyse bi daha bu seriden ruj alacağımı sanmıyorum.
Hatta Oriflame'nin rujlarından bir-iki tane daha farklı serilerden denerim memnun kalmazsam herhalde bir daha Oriflame'den ruj almam.
Ruj konusunda Avon çok daha başarılı özellikle son birkaç kampanyada yeni çıkan rujları cidden fiyat-performans karşılaştırıldığında çok çok iyi sonuç veriyor.


Clover Haze'yi lila tonlarında olduğu için almıştım iyi ki almışım rengine bayıldım hele sürünce dudakta dahada güzel duruyor eğer benim gibi lila,mor delisiyseniz bu rengi denemenizi tavsiye ederim.
Blossom Petal ise açık kayısı rengi diyebilirim aslında rengini çok beğendim ama sürünce dudağımdaki duruşundan ötürü kendisinden soğudum.

Clover Haze    Blossom Petal

Rujların katalog satış fiyatı 16.90 fakat ara ara indirime giriyor hatta geçen kampanya 1 alana 2 bedavaydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder