10 Aralık 2011 Cumartesi

MAC Studio Finish SPF35 Concealer

Şu ana kadar kullandığım kapatıcılar içinde en memnun kaldığım ürün diyebilirim.
Cilt tonumla tam uyumlu fondöten, pudra vs. kullanmadan tek başınada kullandığım ve asla göz altlarımda kapatıcı var diye bağırmayan gayet doğal duran çok severek kullandığım canım concealerım.:)


Kullandığım renk NC15 gördüğünüz gibi cildimle renk gayet uyumlu tabi bu ürünün dağıtılmamış hali dağıtınca gayet doğal bir görüntü ortaya çıkıyor.
Bu ürünü çoğu zaman tek başına kullanıyorum hatta pudrayla sabitlemiyorum bile ve çizgilere dolma gibi bir sorun yaşamıyorum eğer ki fondöten sürmüşsem o zaman tüm yüzüme pudra geçiyorum.
Genelde hep stick concealer kullanan biriydim ve birkaç kezde likit concealer kullanıp hiç memnun kalmamıştım fakat kozmetik bloglarında bu ürünün methini çok duyunca alıp deneyeyim bakalım ne menem birşeymiş bu kadar meth ediliyorsa vardır bi olayı dedim.
Ve iyi ki almışım bende çok memn kaldım kapatıcının krem formda olması ürünün cilde rahatça yedirilmesi en büyük artısı ve ayrıca ürünün en sevdiğim özelliği spf35 koruma faktörü olması.
Bitince yerine yine aynısınıda alabilirim veya yeni ürün deneme aşkıma engel olamayıp çok merak ettiğim Estee Lauder Double Wear veya Shiseido Natural Finish Cream Concealer deneyebilirim.:)

Ürünün fiyatı 46 tl

1 yorum:

  1. kesinlikle katiliyorum ve cok ekonomik hic bitmiyor nerdeysse hergun kullanmama ragmen

    YanıtlaSil