14 Aralık 2011 Çarşamba

Avon Supershock Kalem Far - Moonshine & Starry Night

Avon'un genelde ürünlerini beğeniyorum diyebilirim özellikle son zamanlarda Avon oldukça kaliteli makyaj ürünleri çıkarmaya başladı işte o ürünlerden biriside bu kalem far gri tonlarını çok sevdiğim için Moonshine&Starry Night rengini aldım.


Çok yumuşak ve sürümü çok kolay bir kalem ve kesinlikle akma yapmıyor sanırım en güzel özelliği bu saatlerce sürdüğünüz gibi kalıyor.
Ben özellikle starry night tarafını yani koyu füme rengi olan kısmını daha sık kullanıyorum.

Starry Night

Moonshine


Bu ürünün pembeli morlusu Princess Pink&Royal Velvet ve kahveli krem renklisi Chocolate Melt&Cream Dream renkleri mevcut hatta bu kalem farlar bu kampanya yani k14'te %50 indirimde 11.50 liraya alabilirsiniz.
Ben gözümü bu ürünün pembeli morlusuna diktim onuda almayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder