28 Aralık 2011 Çarşamba

Oriflame Giordani Gold Ruby Ruj

Oriflame'nin rujlarını nedense bir türlü sevemedim fakat ısrarla her serisindende bir-iki ruj denemekten kendimi alamıyorum.
Giordani Oriflame'nin en iyi serisi diye geiyor bende bir de bu seriden bir ruj alıp deneyeyim dedim ve bu ruju aldım.

Aldığım renk Tender Nude bu tonlarda rujları seviyorum diğer renkleride katalogta göründüğü gibi gelmeyebilir düşüncesiyle almadım en risksiz renk bence buydu.


Rengini çok beğendiğim içinde çook hafif simler var ama sürünce belli belirsiz duruyor.
Çok yumuşak bir ruj diyemem ama çok sert bir rujda değil.
Benim için negatif yönü kuru bir ruj olması yani eğer dudaklarınız pürüzsüz değilse bir süre sonra pul pul bir görüntü ortaya çıkabiliyor.
Benim dudaklarım her daim kurudur hep dudak balmı sürerim bu ruju ilk denediğimde dudak balmsız denedim sonuç benim için hayal kırıklığıydı.
 Dudakları nemlendirmeyen bir ruj olduğu için ortaya çıkan görüntü eh işteydi renk güzel rengin dudakta duruşuda güzel fakat o pul pul görüntüyü sevmedim.
Bir de dudak balmı sürüp üzerine bu ruju sürünce daha hoş bir görüntü ortaya çıktı eğer dudaklarınız benim gibi çok kuru değilse nemlendirme özelliği olmayan rujları seviyorsanız bu ruju deneyebilirsiniz.
Fakat benim gibi sorunlu dudaklarınız varsa almadan önce bir kere daha düşünün derim.
Ve bir de benim gibi koku hassasiyeti olan biriyseniz bu rujun kokusunu sevmeyebilirsiniz kesinlikle meyveli bir kokusu yok hani böyle eskiden rujlarda değişik bir koku olurdu çocukluğumda hatırlarım plastik gibi mi diyeyim nasıl tarif edeyim bilemiyorum ama kötü bir kokusu var.


Peki ben memnun kalmadığım bu rujdan sonra yine Oriflame'den ruj alır mıyım evet alacağım 1. kampanyada indirimde olan denenecek 3 serinin ruju daha var eğer onlarda memnun kalmazsam Oriflame gözüme gözükme...:)

Rujun katalog satış fiyatı 27.90 fakat ara ara indirime giriyor ben geçen kampanya indirimde aldım fakat katalog satış fiyatı kaçtı unuttum.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder