18 Eylül 2011 Pazar

Roc Hydra Destressant Yeux Göz Kremi

Bu kremi göz altı morluklarıma bir nebzede olsa çare olsun diye almıştım.
Tabii ki morluk konusunda hiçbir işe yaramadı ama nemlendirmesinden çok memnunum zaten bitmek üzere içinde birkaç kullanımlık kaldı ama yerine yenisi alınmayacak.
Eğer benim gibi morluk sorununuz yoksa sadece göz çevresi nemlendiricisi arıyorsanız göz altlarınız rahatlasın istiyorsanız bu kremi tavsiye ederim.
Ama sorununuz benim gibi mosmor göz altlarıysa bu kremin yanına bile yanaşmayın çünkü morlukların görünümünü azaltmakta pek bir işe yaramıyor en azından bende işe yaramadı.


RoC'un ürünlerinin bir çoğundan memnun kaldım hatta nemlendiricisini uzun senelerdir kullanıyorum ama bu göz çevresi kremi benim morluk sorunuma çare olmadı eğer göz altı morluklarım olmasaydı krem bitince yenisini alırdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder