28 Şubat 2013 Perşembe

Sephora Outrageous Maskara

 
 
 
Fırçası Max Factor False Lash Effect Mascaraya benziyor diye merak edip aldığım bir rimeldi.
Ama çok çok beğendimi söyleyemeyeceğim.
Fazla sıvık yada likit yapıda diyeyim ve mutlaka rimeli sürdükten sonra birazcık kirpiklerinizi oynatmamanız lazım yoksa bulaşabiliyor.
Verdiği hacim, dolgunluk ve uzunluk gayet güzel ama False Lash Effect maskaranın fırçası biraz daha küçük bu rimelin ise baya büyük bir fırçası var.
Açıkcası fırçası bana fazlasıyla büyük geldi ve bu da rimeli uygularken bulaştırmama sebep oluyor değil.
Kullanıp bitirmeye çalıştığım bir ürün ve bitince kesinlikle yeniden almayı düşünmüyorum.
Hatta güzel bir kampanyada uygun fiyata edindiğimden ötürü niye çok para verdim diye içimde yanmadı.:)
 
 Rimelin satış fiyatı 39.90 diye hatırlıyorum.
 

2 yorum:

  1. İslak rimellerden nefret ediyorumm! :( hep bulastirip farimi bozarim..

    YanıtlaSil
  2. Aynen canım bu rimelde bitsin diye kullanıyorum ve sürdükten sonra mutlaka kaş ve kirpik fırçasıyla fazlalıkları alıyorum.

    YanıtlaSil