15 Nisan 2016 Cuma

Nars Audacious Ruj - Raquel



Nars'ın çok fazla ürününü kullanmadım ama rujlarının yapılarını, renklerini çok seviyorum hatta 40 renk seçeneği olan Audacious serisinden Raquel aldığım ikinci ruj oldu.
Ambalajlarının şıklığı, rujların opaklığı, dudakları kurutmaması, renklerin güzelliği ile Audacious serisini sevmeyen sanırım çok azdır.
Bu seriden ilk aldığım ruj Anita idi o da çok güzel bir gül kurusu ama Raquel benim için tam bir nude renge sahip ve çok güzel bir duruşu var.



Anita'ya nazaran benim için daha günlük bir renge sahip ve daha sık kullanmalık.
Rengini açık şeftali tonlu bir nude olarak tanımlayabilirim.
Hani joker renk diye nitelendirilen rujlardan, sıkça kullanılacak, özellikle beyaz ve buğday tenlilere çok yakışacak renklerden.
Yapısı yumuşak hatta kremsi denilebilinir, içerisinde sim, ışıltı vs. yok, mat değil ama opak bir duruşu var.
Dudakları kurutmaması, rengi açık bir ton ama dudak kusurlarını belli etmemesi en güzel özelliği diyebilirim.


Gördüğünüz renk şahane ve hemen hemen bir çok makyajla uyum sağlayacak bir rengi var.
Tek eksi yanı fiyatına göre kalıcılığının çok yüksek olmaması yani birşey yenilip, içilmediği takdirde 3-4 saat bozulmadan kalıyor.

Nars Audacious rujların indirimsiz satış fiyatı 95 TL tüm Sephora mağazalarından ve www.makyajtrendi.com adresinden edinebilirsiniz.




3 yorum:

  1. bu seri çok güzel ama hiç ruj almadım çok gururluyum :-))

    YanıtlaSil
  2. Serideki en güzel renklerden :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan! Bende almistim bu rengi ve cok acik bulmustum acik tenimde, simdi biraz bronzlastim tekrar bir deneyim bakalim aklima getirdin ;)

    YanıtlaSil