1 Nisan 2016 Cuma

Bitenler ( 34 )


3 ayın sonunda Bitenler yazısı yazabiliyorum şükür olsun nedense Bitenler yazısını yazmak konusunda biraz tembelim.
Bu uzun süre zarfında baya bir ürün bitirdim işte son aylarda bitirdiğim ürünler:


Duru Fresh Duş Jeli: Kokusunu çok sevdiğim bir ürün indirimde denk geldikçe alırım diye düşünüyorum.

Yves Rocher Ahudululu Peelingli Duş Jeli: Hem peeling etkisinin olması hem de peeling sonrası duş jeli kullanmaya gerek kalmamasından severek kullandım.

Yves Rocher Bio Duş Jeli: İçeriğinin olabildiğince doğal olmasından dolayı severek kullandım ve bu da indirimde denk geldikçe alacağım ürünlerden.


Organix Awapuhi Ginger Saç Bakım Yağı: Yoğun yapılı bir üründü ve inanılmaz bereketliydi az miktarı yettiği için uzun süre gitti.
Elimde ki saç bakım yağları bitince bunu almak yerine Organix'in başka bir durulanmayan saç bakım yağını almayı düşünüyorum.

Organix Australian Teatree Şampuan: Sanırım bu biten 3. veya 4. kutu saç diplerimde ki kaşıntıya iyi gelen bir ürün bir süre almayacağım çünkü elimde bitmesi gereken çok şampuan var.

Pantene Saç Kremi: Normal, sıradan bir saç kremiydi ama kokusu çok güzel belki bir ara yeniden alabilirim.


Mediwell Dudak Balmı: Yazın sıkça kullandım ama kış aylarında benim aşırı kuru dudaklarıma malesef yeterli gelmedi.

Yves Rocher Kayısılı Peeling: Yine bittikçe aldığım, demirbaş ürünlerden birisi bu da bitti yerine yenisi hemen açıldı.:)

Avon Gliserinli El Kremi: Kış aylarında bir çok farklı el kremi kullanıyorum çünkü ellerim çok kuru ve hızlıca tüketiyorum.
Fakat Avon'un bu kremini herhalde 15 senedir kullanıyorumdur hem yaz hem kış nemlendirmesini, yapısının ağır olmamasını seviyorum.


Armani She Parfüm: 30 ml'lik bir parfümdü çantamda taşıyordum ve bitti.
Açıkcası bu parfümüm her bittiğinde üzülüyorum çünkü bittikçe aldığım, bıkmadığım 2 parfümden birisi kullandığım 100 ml'si de bitince yerine yine aynısından mutlaka alınacak.

Shiseido Natural Finish Cream Concealer: Bu zamana kadar kullandığım en iyi kapatıcı desem abartmış olmam.
Göz çevresini kurutmaması, pudra ile sabitlemeden bile göz altı çizgilerine girmemesini, kapatıcılığın tatmin edici olmasını ve yapısının yoğun olmamasını çok seviyorum.
Ayrıca çok bereketli bir ürün ve bunun da bittiği gibi yedeği açıldı.

Rival De Loop Young Super Star Mascara: Uygun fiyatlı maskaralar içerisinde en iyilerden diyebilirim.
Elimde ki maskaralar bittiği zaman indirimde denk gelirsem alabilirim.

Note Long Lash Mascara: Günlük kullanım için güzel bir üründü ama malesef çok fazla yoğun bir hacim ve dolgunluk vermiyor.
Ben genelde hafif makyajlar yaptığım için ben etkisini beğenmiştim.

Gosh Show Me Volume Mascara: Çok sevdiğim bir ürün hatta yedeği bile var elimde ki tüm maskaralar bitince onu açmayı düşünüyorum.
İndirimde denk gelirseniz mutlaka deneyin derim.

İşte son 3 ayda bitirebildiğim ürünler böyleydi özellikle bolca rimel bitti.
Bir sonra ki Bitenler yazısı kimbilir ne zaman olur.:)



7 yorum:

  1. Çok da güzel şeyler bitmiş! She parfüm gerçekten çok güzel, ben de çok seviyorum kendisini! Organix yağı bitirebildiğin için de tebrikler, bendeki kuru yağlar kullandıkça çoğalıyor sanki :)))) Gelsin yeniler!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Organix yağ neredeyse 2 seneye yakın oluyordu dediğin gibi kuru yağlar kullandıkça çoğalıyor sanki ama Organix'in yağları da çok güzel elimde ki yağlar bitince başka bir Organix kuru yağ alırım.:)

      Sil
  2. Dolu dolu bir bitenler yazısı olmuş. Sheisido Concealar' ı çok merak ettim not ettim hemen.

    gelsin yeniler.

    YanıtlaSil
  3. kayısılı peelingin ambalajı mı değişmiş? Note'un maskarasını çok merak ediyodum iyi oldu yorum

    YanıtlaSil
  4. shiseido kapatıcıyı çok mera ettim. bu şekilde tüpte hiç hatırlamıyorum gördüğümü o.O

    YanıtlaSil