19 Nisan 2016 Salı

Avon Nutra Effects Onarıcı Temizleme Sütü


Bir süre önce Avon'dan aldığım paket içerisinden çıkan ürünlerden birini bugün sizlere yazmak istedim.
Temizleme sütleri kuru ve normal ciltlere önerilen ürünlerden benim cildimde kış aylarında fazlasıyla kuruya dönüyor.
Avon'un Nutra Effects serisi paraben ve boya içermiyor bu üründe de paraben, boya ve sabun bulunmuyor.


Krem formda, yumuşak yapılı bir ürün ama asla ağır, zor temizlenme gibi bir durumu yok.
Ben genelde bu ürünü bir miktar avucumun içine sıkıp yüzüme masaj yaparak sürüp sonrasında yıkayarak kullanıyorum.
Ama dilerseniz nemli bir makyaj pamuğuna sıkıp öyle de yüzünüze sürebilirsiniz.
Ürünü cildimden arındırdıktan sonra herhangi bir gerginlik hissi yaşamıyorum.
Cildimde de herhangi bir hassasiyete, kızarıklığa sebebiyet vermedi.

Bittiği zaman almayacağım çünkü temizleme sütleri yerine köpük veya jel formda ki temizleyicileri tercih ediyorum.

Ürün 200 ml ve indirimsiz satış fiyatı 23 lira fakat %50 indirimle daha uyguna edinebilirsiniz.



*Ürün Avon tarafından denemem için gönderilmiştir.

1 yorum:

  1. Benimde jel ve köpük daha çok hoşuma gidiyor, özellikle sütlerde o hissi alamıyorum maalesef..

    YanıtlaSil