5 Nisan 2016 Salı

Chanel Joues Contraste Allık - 160 İnnocence




Chanel'in pudra formda ki allıklarını seviyorum hele mis gibi kokmalarını ayrı bir seviyorum elimde 2 tane Chanel'in allığı var daha önce pespembe Pink Explosion'u yazmıştım.
Ama İnnocence'nin rengi benim için tam sonbahar-kış aylarında kullanmalık çünkü hafiften gül kurusuna bakan bir rengi var.
İçerisinde hafif ışıltıları olan pembe-şeftali karışımı ama pembeliğin ağır bastığı bir renk.


Pigmentasyonu çok iyi tek fırça darbesiyle rengini veriyor ve uygularken de yeterli oluyor.
Kalıcılığı çok iyi uzun saatler tazelemeye gerek duymuyorum ama ne yazık ki biraz fazlaca tozutuyor.
Zaten Chanel'in allıklarında tozutma sorunu fazlasıyla var ama ben rengin güzelliği, kalıcılığından dolayı bu eksi yanını görmezden geliyorum.


Dediğim gibi çok güzel bir rengi var elimde ki diğer allıkların hiç birine benzemiyor ve her kullandığım da iyi ki almışım diyorum.

Allığın fiyatı malesef 157 lira ama çok fazla allık kullanmıyorum 1-2 tane olsun, kalıcılığı iyi olsun, fiyatı da önemli değil diyorsanız Chanel'in allıklarına bakın derim.

3 yorum: