17 Ağustos 2012 Cuma

Topicrem Yüz ve Vücut Peelingi


Bu peelingi alalı 1 aya yakın bir zaman oluyor artık kendisi hakkında yorum yapabilirim.:)
Aslında evde bu tarz ince yapılı 2 tane daha kullandığım peeling var.
Fakat merakımdan ve daha önce denemediğim bir marka olmasından vede hem yüz hemde vücut için bir ürün olmasından ötürü aldım.
Öncelikle ürün 200 ml sadece yüz için kullanayım derseniz baya uzun bir süre gider ama arada vücut içinde kullanırsanız ortalama bir sürede bitirirsiniz.
İçerisinde minicik minicik granülleri olan, kokusu güzel olan bir peeling hassas ve alerjik bir cildim var ve bende herhangi bir soruna yol açmadı.
Cildimi tahriş etmedi ki zaten bu ince yapılı peelingleri bile kullanırsan asla bastırmadan nazik bir şekilde kullanıyorum.


İçeriğinde jojoba tanecikleri ve gliserin var bu peelingi yaptıktan sonra cildimin gerçekten temizlendiğini, ferahladığını hissediyorum.
Aynı şekilde vücut için kullandığım zamanda ürünün performansından çok memnun kaldım.
Ayrıca ürün paraben içermiyor yani bu paraben mevzusuna dikkat edenler için özellikle yazayım dedim.
Topicrem'in ürünlerini daha önce hiç kullanmamış hatta ismini pek duymamıştım ama kullandığım ilk ürününden çok memnun kaldım ilerleyen zamanlarda diğer ürünlerinide denemek istiyorum.

Ürünün satış fiyatı 54.50 bu tarz ürünler için gramaj=fiyat olarak kıyaslandığında oldukça uyguna geliyor.

Bu arada Topicrem ile ilgili internette araştırdım ama firmanın hayvanlar üzerinde deney yapıp, yapmadığına ilişkin bir şey bulamadım bu yüzden cruelty free'dir veya değildir diye net birşey diyemeyeceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder