28 Ağustos 2012 Salı

Clinique Colour Surge Dörtlü Göz Farı

 
Clinique'nin severek kullandığım bir ürünü daha bu farın tüm renkleri mat genelde pek mat far kullanan birisi değilim ve elimdeki nadir mat farlardan ama yapısından, duruşundan çok memnunum.
Sol üstte gördüğünüz en açık renk olan farı daha çok kullanıyorum diğer renkleri ise arada bir kullanıyorum.
Farlar bazsız bile uzun süre dayanıyor hele bir de far bazı kullanırsanız saatlerce bozulmadan duruyor.
Yapıları yumuşak renklerini hemen veriyorlar rengini alabilmek için defalarca fırçayı sürtmek hatta kazımak zorunda kalmıyorsunuz.
 
 
 
French vanilla rengi en sık kullandığım renk özellikle kaş altı aydınlatmada kullanıyorum çok doğal duruyor.
Stone violet mora bakan güzel bir lila, Night plum çok güzel bir erik rengi ve Chocolate chip ise koyu bir kahve zaten bu rengi şu ana kadar hiç kullanmadım nedense kahverengi farları pek sık kullanmıyorum.
 
French Vanilla, Stone Violet, Night Plum, Chocolate Chip
 
Swatch için tek kat sürülmüş halidir.
 
Bu renkler tek başına satılıyor mu bilmiyorum ben set içerisinde aldığım için böyle bir dörtlü fara sahip oldum.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder