12 Ağustos 2012 Pazar

Avon Dörtlü Göz Farı - Mystery



Avon'un bu göz farını alalı baya zaman oluyor baharda smoke and mirrors adı altında bir koleksiyonla satışa sunulmuştu.
Koleksiyonda 2 adet dörtlü göz farı, 3 adet ruj, 2 adet göz kalemi ve eğer aklımda yanlış kalmadıysa 1 adette oje vardı.
Bende bu göz farını ve 2 tane ruju almıştım ki ürünler halen daha katalogta satışta beğenenleriniz varsa alabilirler.


Ben bu farın rengine vurulup almıştım çok sık kullandığım renkleri içeriyor ve alıp kullanıncada beğendim.
Yapıları klasik Avon'un dörtlü göz farları işte hiç bir fark yok kalıcılıkları orta diyebilirim.
Rengini hemen veriyor zaten açık tonlar olduğu için ne kadar sürerseniz sürün asla koyu durmaz.

Elimde swatch yapayım dedim istediğim gibi renkleri yakalayamadım bu sebeple üzerinde adıda yazan blogtan alıntı yaptım.



Farın normal satış fiyatı 29 tl ama sık sık %50 indirime giriyor ve %50 indirime girdiği vakit Avon'un dörtlü farlarını deneyebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder