7 Ağustos 2012 Salı

Mustela Stelatria Onarıcı Bakım Kremi


Hep büyüklere özel cilt bakım ürünleri yazısı olacak değil ya bu da bebeklere özel bir kremin yazısı olsun.
Malum havalar oldukça sıcak ve bu yaz sıcaklarında bebeklerin hemen hemen hepsi isilik olur ve biz annelerde ne yapacağımızı şaşırırız.
20 aylık bir oğlum var ve bu yaz geçen yazdan daha beter isilik oldu pudra kullanmamaya çalışıyorum malum talk içeriyorlar her gün suyun altına sokup pişik kremi bile sürdüğüm oldu.
Asıl bezin altı daha beter kızarıyor ee biraz tombiş bir bebek olunca bu sıcakta bu kadar hassasiyetin olmaması işten bile değil.
Fakat geçenlerde Torium avm içerisindeki eczaneye isilikle ilgili bir ürün var mı isiliği nasıl geçiririm diye sorayım dedim ve bana bu görmüş olduğunuz kremi önerdiler bende bir de bunu deneyelim bakalım diyerek aldım.
Yine bir duş sonrası özellikle bez bölgesine, koltuk altına, gıdımıza, bolca sürdüm ve sabaha isiliğin baya bir hafiflediğini gördüm.
Artık her gün bu kremi sürüyorum bez bölgesine ise her bez değişiminde sürüyorum çok şükür isiliğimiz, kızarıklığımız azaldı.
Eğer sizin bebeğinizde de bu tarz bir sorun varsa bu kremi denemenizi tavsiye ederim.
Genelde isilik için oksitin sürülür ki geçen sene onuda denemiştim ama bu da oksitin kadar iyi geliyor.

Son olarak kremin gramajı 40 ml vede satış fiyatı 36.50 bunuda yazalım tam olsun.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder