6 Ağustos 2012 Pazartesi

Lütfen Makyajsız Gezmesin Denilen Ünlüler :)

Makyajsız güzel olan ünlüleri yapmıştım Dofa'cım çirkinleride yap deyince bende hemencik bi liste yapayım dedim.
Benim aklıma gelen ve bulduklarım bunlar işte bana göre makyaj güzeli olan ünlü hatunlar :)

Jennifer Lopez


Jennifer'ım Lopez'im makyajsız bizim komşunun kızından farkın yok kusura kalma ama makyajla hakkat güzel gözüküyorsun.:)


Cameron Diaz


Söze ne hacet aradaki inanılmaz fark ortada


Eva Longoria


Eva ablamızda makyajsız pek sıradan duruyor.


Madonna


Bu iki resim arasında kelimeler kifayetsiz kalıyor...:)


Sharon Stone


Yine bir döneme güzelliğiyle, seksiliğiyle damga vuran bir güzel tabi makyajsız güzelliğine ehh işte diyebiliriz.


Claudia Schiffer


Yine bir dönemin en ünlü top modeli 90'ların unutulmaz güzellerinden biri


Reese Witherspoon


Pek beğendiğim oyunculardan değildir zaten makyajlı haliylede beğenmediklerimden :)


Daha bir dolu makyajsız ehh işte hatta amanınn makyajsız gezmesin diyeceğimiz ünlü var ama benim aklıma bu kadarı geldi.
Ee birazda ülkem güzellerine pardon ülkemin makyajlı güzellerine yer verelim.:)

Demet Akalın


Demet Akalın dinlediğim, beğendiğim bir şarkıcı değildir ama hiç makyajsız resmine rastlamamıştım arada baya fark varmış.


Hadise


Yine pek dinlemediğim, takip etmediğim bir şarkıcı daha Hadise'nin makyajlı ve makyajsız hali arasında baya bi fark var.


Seda Sayan


Seda Sayan yine yaşına göre makyajsız fena değil ama makyajlı haliyle yaşı daha bir genç gözüküyor.


Evett efenim işte makyajsız görünce bu da kim dediğimiz ünlülerde bunlardı aslında son olaran Bülent Ersoy'u da eklemeyi düşündüm ama şimdi görünce kısa süreli bir şok yaşamayın diye eklemedim bu iyiliğimi unutmayın..:))



















1 yorum:

  1. demet akalın güzel değimiş makiyajlı hali sssssssssssssüüüüüüüüüüüüüppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil