27 Ağustos 2012 Pazartesi

Estee Lauder Pure Color Crystal Ruj - Crystal Orchid

 
Estee Lauder'in bu rujunu geçen sene Boyner'den parfüm alınca kocaman bir çanta içerisinde satılan makyaj setini oldukça uygun bir fiyata almıştım.
Tabi şansıma hangi renk rujlar çıkar bilmiyordum ve hep kullanmadığım renkler çıkmıştı bende iki koyu rengi kullanıp diğer iki rengi bej ve kırmızı tonlarını arkadaşlarıma hediye etmiştim.
İşte o kocaman makyaj setinden çıkan rujların kullandığım iki tanesinden birisi bu gördüğünüz ruj kokusunu, yapısını çok beğeniyorum rengide hafifçe sürünce gayet güzel duruyor.
 
 
Ben genelde bordo, mürdüm tonlarında ruj kullanamıyorum beyaz tenli olduğum için nedense kendime pek yakıştıramıyorum.
Ama bu ruju sürdüğüm zaman cidden kötü durmuyor hele ki grili-siyahlı bir makyajla şahane duruyor.
Kalıcılığı ortanın üzerinde yapısı yumuşacık asla dudaklarınızı kurutmuyor mat yapıda bir ruj değil çook hafif ışıltılı diyebilirim.
 
 
Tabi bu gördüğünüz birkaç kat sürülmüş hali ben genelde dudağıma sürerken tek kat sürüyorum ve bana yetiyor.
Bittiği vakit yeniden almayı düşünmem ki zaten bu ruju bitirebileceğimi sanmıyorum.:)
 
Bu arada hatırlatmakta fayda var Estee Lauder hayvanlar üzerinde deney yapan markalardan birisi bende bunu öğrendiğimden beri Estee'den ürün almıyorum.
 
 
 

2 yorum:

  1. ya bu renk bende de var ama
    bende coral pik ton duruyor?
    bende estee lauder candy box diye bir palette bu renk vardı kullanmıyordum
    şimdi sürüyorum enfes güzel
    resimdeki tonla alakası yok

    YanıtlaSil
  2. Valla en yakın tonu çekene kadar baya uğraştım bu kadar çıktı ama dediğin gibi sürünce hoş duruyor her ne kadar ben sürünce kendime fazla yakıştırmasamda güzel bir renk:)

    YanıtlaSil