15 Ağustos 2012 Çarşamba

Sigma E55 Fırça


Sigma'nın iyi ki almışım dediğim fırçalarından bir diğeride bu gördüğünüz fırçadır.
Farı göz kapağınıza çok güzel ve eşit bir biçimde yayıyor, kıllarının yapısı yumuşacık asla tahriş etmiyor.



Mac'in 239 fırçasının muadili diyebiliriz Mac'ten bir fırçaya o kadar para veremem diyenlere veya Mac'te artık hayvanlar üzerinde deney yapanlar kervanına katıldı bi dahada Mac'e gitmem diyenlere Sigma'nın bu ve diğer fırçalarını denemelerini öneririm.:)
Eğer 75 euro sınırını geçmezseniz fırçalar sorunsuz geliyor ben direkt Türkiye'ye getirtmedim ama getirten bi dolu blogger var bende en kısa zamanda birkaç tane daha fırça almak istiyorum bakalım benim fırçalar sorunsuz gelecek mi?:)



2 yorum:

  1. Hediye çekilişi düzenliyorum, katılmak istersen beklerim;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2012/08/hediye-cekilisi-kozmoda.html

    YanıtlaSil