9 Kasım 2012 Cuma

Soap&Glory Make Yourself Youthful Göz Kremi

Ay
 
 
 
 
 
Bir süre önce arkadaşıma İngiltere'den sipariş ettiğim bir kremdi internette olumlu yorumlar okuyunca merak etmiştim.
Kremi kullanmaya başlayalı neredeyse 2 ay oluyor hatta 2 ayı geçti bile artık sağlıklı yorum yapabilirim diye düşünüyorum.
Öncelikle ambalajı, ürünün pompalı olması hijyen açısından büyük bir artı ve pompasını sıktığınız zaman ürün iki gözünüzede yetecek şekilde geliyor.
Kremin içeriğinde yulaf çekirdeği yağı, salatalık özü, shea yağıda var.
Benim bu kremi almamda ki önceliğim morluklarımı aydınlatması içindi yabanı bloglardaki olumlu yorumları görünce belki bi umut morluklarımı birazcık aydınlatır demiştim.
Morlukları aydınlatmada işe yaradı mı derseniz biraz yaradı diyebilirim zaten morlukları kökünden halledecek bir krem henüz bulunamadı.
Düzenli kullandığım zaman hem göz altımda yorgun olduğum zamanlarda oluşan torbalanmayı, şişlikleri indirdiğini hemde morlukları azda olsa aydınlattığını görüyorum.
Benim beklentim biraz daha fazlaydı ve açıkcası morlukları aydınlatmada benim için ortalama bir ürün oldu.
Ayrıca nemlendirmesi çok iyi olan bir ürün hemen cilt tarafından emiliyor ve ardından rahatlıkla göz altı kapatıcısını uygulayabiliyorum.
Ürünün eksi yanlarından birisi içeriğinde paraben bulunması ki ben bu paraben olayına fazla takıntılı değilim.
Ve ne yazık ki Türkiye'de satılmaması ürünün en büyük eksisi açıkcası Soap&Glory markasının ülkemizde satılmasını çok isterdim çünkü çok güzel ürünleri var hele ambalajları şahane çok beğeniyorum.
 
İçerik:
 
Bittiği vakit büyük ihtimal yeniden almayacağım/alamayacağım bir ürün ama bu markanın ürünlerine ulaşabilecek olanlara bu kremi denemelerini tavsiye ederim.
Hele ki fazlaca göz altı morluğundan şikayetiniz yoksa dahada memnun kalabilirsiniz.
 
Kremin satış fiyatı 12 sterlin
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder