12 Ağustos 2012 Pazar

Max Factor False Lash Effect Mascara


Herhalde şu ana kadar kullandığım en iyi maskara diyebilirim.
Max Factor'un bu maskarasını alalı 1 yıla yakın oluyor ama elimdeki ürünler bitmeden açmak istemediğim için kendisini kullanmaya 2 ay önce başladım.
Ve kullandıktan sonra neden bu kadar çok övüldüğünü anlamış oldum.
Benim kirpiklerim ne çok kısa nede uzun ama dümdüz öylesine kirpikler işte ama bu maskarayı sürdüğüm zaman hem uzuyor hemde şahane bir şekilde dolgunlaşıyor.


Ben kirpik kıvırıcı kullanma özürlü olanlardanım ama bu maskara ile asla kirpik kıvırıcıya ihtiyacınız kalmıyor.
Tombul fırçası ile kirpiklerinizi eşit bir şekilde boyuyorsunuz.


Uzunluk ve dolgunluk arayanlara önerebileceğim bir ürün ama ne yazık ki bittiği vakit yeniden almayacağım-alamayacağım.
Çünkü Max Factor hayvanlar üzerinde deney yapan bir marka ve işte bu yüzden çok beğensemde, çok memnun kalsamda yeniden bu rimeli almayı düşünmüyorum.
Bu rimel bittiği vakit cruelty free bir markanın rimelini deneyeceğim umarım bu rimal kadar memnun kalacağım bir ürün bulabilirim.

Rimelin fiyatı 40-45 tl arası değişiyor ama ben %40 indirimde oldukça uygun bir fiyata almıştım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder