23 Mayıs 2014 Cuma

Wet n Wild 8'li Far Paleti - Petal Pusher

 
 
Yabancı bloglarda görüp merak ettiğim yerli bloglarda görüp iç geçirdiğim markalardan birisi olan Wet n Wild artık ve nihayet Türkiye sınırları içerisinde satılmaya başlandı.
Gratis'e öncelikle Wet n Wild'ı ülkemize getirdiği için teşekkürü bir borç biliyorum.
Gelelim markanın merak ettiğim ürünlerin ilk sırasında 8'li far paletleri yer alıyordu aslında aklımda Comfort Zone'u almak vardı ama Carousel Gratis'te o yoktu veya bitmişti neyse bende bu mor&mürdüm tonları ağırlıkta olan Petal Pusher'ı aldım.
Farların yapısı yumuşak ve rengini hemen veriyor, biraz tozutma problemi var ama olsun çok daha yüksek fiyatlı farlarda da bazen tozutma problemi olabiliyor.
Sol en üstte ki renk oldukça açık ve tek seferde tam rengini alınmayabiliniyor ama diğer 7 renk bazsız bile çok canlı ve güzel duruyor.
Kalıcılığı ise çok iyi far bazı kullanmadan 5-6 saat boyunca çizgilenmeden, rengi soluklaşmadan kalıyor.
Baz kullanıldığında ise renkler hem çok daha canlı hem çok daha kalıcı hale geliyor eğer göz kapaklarınız yağlıysa baz ile kullanarak makyajınızı garanti altına alırsınız.
 
 
Palette yer alan renklere bakınca kullanamam diyebileceğim hiçbir renk yok gerçi bu palette ki renklerin hemen hemen hepsinden elimde olsa da ben bu paleti de sevdim.:)
Bu arada hemen belirteyim palette tek bir mat far yok hepsi sedefli ve ışıltılı ama asla abartılı değil.
 
Sol sıra
 
 
Sağ sıra
 
 
Gelelim Wet n Wild 8'li paletlerin fiyatına oldukça pigmentli, kalıcı bu paleti ve diğer renklerini 19.50 liraya alabilirsiniz.
 
Wet n Wild'ın 3'lü far paletlerinden, allıklarından, mat rujlarında, kalem rujlarından da almak istiyorum.
Umarım Gratis bizlere yine bir güzellik yapar ve en kısa sürede Revlon'u da ülkemize getirir.:)
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder