13 Mayıs 2014 Salı

Şeftali Tonlu Allıklarım

Şeftali tonlu allıkları çok kendime yakıştırmasam da yinede 5 tanecik bu tonlarda allığım var.
Hepsinin tek tek yazısı blogda mevcut ama ben tek bir yazıda toplamak istedim.
 
 
En sık kullandığım MAC Peachykeen ve Alverde diyebilirim zaten Peachykeen'i aldıktan sonra Fleur Power'a elim gitmez oldu.
Amway Beautycycle ise çook hafif ışıltı, beyaz ve buğday tenlilelere çok yakışacak bir allık ve onu da çok severek kullanıyorum.
Avon Luxe'un allık&aydınlatıcısını ise çok az kullanıyorum açıkcası kendisini bir seviyorum bir sevmiyorum diyebilirim.
 
 
Soldan sağa gidersek:
 
MAC Fleur Power: Tamamen mat şeftali&pembe karışımı çok güzel bir renk ve çok pigmentli bir allık tek bir fırça darbesiyle rengini veriyor ve fazla kaçırdığınızda palyaçoya dönmeniz an meselesidir.:)
İlk aldığım zamanlarda sıkça kullandığım ama bu aralar pek elimin gitmediği yine de çok sevdiğim allıklarımdan birisi.
Ayrıntılı yazısını buradan okuyabilirsiniz.
 
MAC Peachykeen: Kesinlikle açık ara en sevdiğim şeftali tonlu allığım bir çok tonda makyajla yakışan hatta bazen göz kalemi&rimel&kapatıcı&ruj ile kullandığım kısaca en sevdiklerimden.
Ayrıntılı yazısını buradan okuyabilirsiniz.
 
Avon Luxe Işıltılı Pudra: Adı her ne kadar pudra olarak geçse de daha çok aydınlatıcı&allık demek daha doğru olacaktır.
Uçuk şeftali tonunda bir renk benim fazlaca beyaz tenimde baya bir belli olduğundan allık olarak kullanılabiliniyor ama buğday tenliler aydınlatıcı olarak kullanabilir.
Ayrıntılı yazısını buradan okuyabilirsiniz.
 
Alverde - 01 Apricot: Tamamen mat, ışıltısız, çok doğal duran bir şeftali genelde mat şeftali allıklar bende hoş durmaz ama bu allık çok hoş, doğal duruyor bu sebeple kendisini pek bir seviyorum.:)
Ayrıntılı yazısını buradan okuyabilirsiniz.
 
Amway Beautycycle - Petal: İçerisinde çook hafif ışıltıları olan, pigmentasyonu en az MAC'in allıkları kadar iyi bir o kadar kalıcılığı da iyi tam yazlık bir renk artık yaz aylarında daha sık kullanırım diye düşünüyorum.:)
Ayrıntılı yazısını buradan okuyabilirsiniz
 
 
Soldan sağa: MAC Fleur Power, MAC Peachykeen, Avon Luxe, Alverde, Amway Beautycycle
 
 Çok sık şeftali tonlu allık kullanmadığım için şimdilik bu elimdekiler bana yetiyor ama aklımda Nars'ın Deep Throat allığını almak yok değil.
Sadece Peachykeen ile Deep Throat çok benzeşiyorlar mı bu konuda kararsızım.
 
Sizin en sevdiğiniz şeftali tonlu allık veya allıklarınız hangileri??
 
 
 

12 yorum:

  1. harika görünüyor hepsi sürünce görünümlerde süpermiş, MAC Fleur Power ve Amway Beautycyde harika görünüyor çok beğendim.

    YanıtlaSil
  2. renklerine bayıldım canım bronz tende harıka durular :)

    YanıtlaSil
  3. Hot mama dan çok memnunum bende sık sık kullanmıyorum bana yetiyor demişsin daha ne olsun ya :D

    YanıtlaSil
  4. Bende bir ara şeftali tonlu allıklara takmıştım :) En sevdiklerim ise the balm swiss dot ve frat boy. Essence floral grunge koleksiyonunda ki şeftali allık. Peachykeen i alsam mı diye düşünüyorum hala :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de şeftalileri çok seviyorum, özellikle esmerlere yakıştırıyorum. Yalnız Alverde'yi nereden aldın? Allık değil ama kremlerini bulabilirsem almayı çok isterim.

    YanıtlaSil
  6. Evet Gülşah'cım şeftali tonlu allıklar bronz tende ayrı bir güzel duruyorlar.:)

    YanıtlaSil
  7. Merve'cim hot mama güzel bir renk ve hep almakta tereddüt ettiğim bir ürün bakalım almak ne zaman kısmet olacak.:)

    YanıtlaSil
  8. Ceyda'cım peachykeen şahane bir allık yani alırsan pişman olmazsın benim en sevdiğim allıklarımın arasında başı çekiyor.:)

    YanıtlaSil
  9. Bebe'cim Alverde'yi Almanya'dan bir arkadaşıma sipariş etmiştim malesef ülkemizde satılmayan markalardan birisi bende cilt bakım ürünlerini merak ediyorum artık bir başka sefere de cilt ürünlerini istemeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  10. benimki Mac Peaches canim :)

    YanıtlaSil
  11. Peaches'i kendime yakıştırmadığım için almadım ama cidden güzel bir renk yakışanda şahane duruyor.:)

    YanıtlaSil