21 Mayıs 2014 Çarşamba

Dermomarket'ten Aldıklarım

 
Dermomarket'ten yeni bir alışveriş yaptım ve yine çok memnun kaldım.
Severek kullandığım Organix şampuanım bitince nereden alsam diye online eczane sitelerine bakınıyordum.
Dermomarket'te Organix ürünlerinden 2 adet alana 60 tl değerinde saç bakım yağı hediye ediliyor olunca bende tercihimi Dermomarket'ten yana yaptım.
2 tane şampuan aldım ve hediye ürün olarakta görmüş olduğunuz awapuhi ginger saç yağını seçtim kullanınca hemen yazısı gelecek.
Zaten şampuanın yazısı blogda mevcut merak edenler okuyabilir.
 
Nem maskem bitmek üzereydi ve sevgili Başak'ın blogunda Nuxe'un nem maskesiyle ilgili olumlu yorumları görünce hemde bu maske göz çevresine de kulanılıyor olunca bende bu maskeyi de aldım.
Bunun da yazısı kullanınca hemencik gelecek umarım bende memnun kalırım.
 
Şampuanlar normalde eczanelerde 38 liraya satılıyor ben 30 tl'ye aldım maske ise eczanelerde 79 lira dermomarket'ten 63 liraya aldım.
16 mayıs cuma gecesi verdiğim siparişim 19 mayıs pazartesi günü öğlenleyin kapımdaydı açıkcası yine hızlı ve sağlam paketlenmiş bir şekilde siparişlerime ulaştım.
 
Kısaca yine memnun kaldığım bir alışveriş oldu eğer Organix'ten almak istediğiniz ürünler varsa Dermomarket'in hediyeli kampanyasını kaçırmayın derim.

4 yorum:

  1. Nem maskesi benim de aklımda ne zamandır ama bir türlü fırsat olmadı. Güzel günlerde kullan maskenin yazısını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım :) birkaç kez kullanayım hemen yazısı gelecek.:)

    YanıtlaSil
  3. ben de kullandım teatree şampuanları, sevmiştim :) güle güle kullan :D

    YanıtlaSil