30 Mayıs 2014 Cuma

Kanebo Sensai Cellular Performance Recovery Concentrate For Eyes

 
Elinde tam, orijinal boyu olmadığı için görselini eklediğim ama testerını yaklaşık 2 ay kadar kullandığım bir göz kremiyle karşınızdayım.
 
 
 
 
Tam boyu 500 tl hatta biraz daha fazlası olan bu krem fiyatını hak ediyor mu derseniz bence hak etmiyor.
Bu kremin testerı bana geçen sene Douglas'ta verilmişti kullandığım göz kremim bitince bende bu testerı denemek istedim ve gramajı baya iyi olan bu kremi tam 2 aya yakın kullandım.
Ve böylece krem hakkında az-çok bir fikir sahibi olabildim.
Yapısı yağlı değil, kolayca cilt tarafından emiliyor ayrıca göz çevremde bir hassasiyete sebebiyet vermedi.
Nemlendirmesi çok iyi ve asla yağlı bir his bırakmıyor benim göz altı morluklarım konusunda çok bir işe yaramasa da verdiği nemi sevdim.
Yeni yeni başlayan hafif göz çevresi çizgilerimde gerileme olmasa da ilerleme olmamasını sağladı.
Açıkcası piyasada çok daha uyguna bu kremle eşdeğer bir dolu göz çevresi kremi var ve bana göre ortalama 90-100 hatta biraz daha çıtayı yükseltirsek 150 liralık bir kremle de göz çevrenizi koruma altına alabilirsiniz.
 
Tabi yaşınız 35 yaş ve üzeri değilse bence bir göz kremine çok yüksek meblağlar ödemeye pek gerek yok.
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder