20 Mayıs 2014 Salı

Benefit Big Easy BB Krem

 
 
 
 
Sleek BB kremim bitince yeni bir renkli nemlendirici&bb krem arayışındaydım.
Sephora'ya giderken aklıma Nars'ın renkli nemlendiricisini almak vardı ama en açık renginin bile bariz bir şekilde1-1,5 ton koyu gelmesi üzerine aklımda ki bir başka ürüne Benefit'in yeni çıkan bu BB kremine yöneldim.
Ve çok şükür en açık rengi tenime tabiri caizse cuk oturdu, cildimde ki duruşunu da beğenince hemen aldım.
Cildimde çok fazla kapatacak kusur olmadığı için fondöten yerine bu tarz hafif ürünleri tercih ediyorum.
Big Easy kuru ciltlerden çok yağlı ve benim gibi karma ciltleri daha tatmin edecek bir ürün diyebilirim.
Hatta benim gibi kuru/karma ciltli olanların kuru bölgeleri nemlendirici ile hafif bir şekilde nemlendirip öyle bu ürünü kullanmalarını öneririm.
Çünkü cildin kuru bölgelerinde hafif pul pul durabiliyor ama nemlendirince böyle bir sorun olmuyor.
Asla bir fondöten kapatıcılığı beklemeyin çünkü çok az bir kapatıcılığı var asıl işi daha çok ciltte ki renk eşitsizliğini düzenlemek.
Benim cildim oldukça soluk ve cansızdır bu sebeple Big Easy'nin cildime verdiği sağlıklı görüntüyü çok sevdim.
Cildimin tamamı yağlı değil ama t bölgemde parlama olmasından ötürü genelde fondöten vb. ten ürünlerini mutlaka pudra ile sabitlerim.
Ama Big Easy'de buna hiç gerek yok saatlerce cildim canlı ve pudra sürülmediği halde hiç parlamadan duruyor.
Big Easy'nin içeriğinde meyan kökü, botanik özler, çinko glukonat ve en önemlisi SPF35 güneş koruması var.
Ben Big Easy'i Sigma F80, Real Techniques Expert Face Brush ve Real Techniques Stippling Brush ile uyguladım.
Ve en iyi sonucu RT Stippling Brush ile aldım hatta elle uygulayınca da ortaya çok güzel bir sonuç çıkıyor.
 
 

Ürünün pudramsı bir bitişi var ve tüm yüze uyguladıktan sonra verdiği kadifemsi hisse bayıldığımı söylemeliyim.
Uyguladıktan 10-15 dakika sonra resmen cildinizde hissetmiyorsunuz bile ayrıca bu ürün hem tek başına hemde fondöten altına kullanılabiliniyor.
 
Bu üründen cildinde kapatılacak çok fazla sorunu olmayanlar, cildi karma&yağlı olanlar, hafif ve kapatıcılığı az ürün arayanların memnun kalacağını düşünüyorum.
Eğer ki yoğun kapatıcılık istiyorsanız bu ürün hiç size göre değil.
Yaz aylarında sıkça kullanacağım bir ürün bu arada renk skalasında 6 renk mevcut ama sanırım Türkiye'ye 4 rengi gelmiş.
Ben Capacity Sephora'da 4 rengini gördüm başka mağazalarında 6 rengin hepsi var mıdır bilmiyorum bunu da belirtmeden geçmeyeyim.
 
Sonuç olarak verdiği kadifemsi hissi sevdiğim, t bölgesinde parlama yapmadığı için ekstradan bir transparan pudra kullanmaya ihtiyaç duymadığım, rengi cilt tonuma uyduğu için beğendiğim bir ürün oldu.
Ve tabi en büyük eksi yani 129 liralık fiyatı bittiği vakit yeniden alır mıyım bilmiyorum eğer daha uygun fiyatlı bir ürün, ten rengime uyan bir alternatif bulursam almayabilirim.
 
 
 
 
 

9 yorum:

  1. Nars' ı iyi ki almamışsın ben hiç sevmedim cildim benimde karma ve Nars daha çok kuru ve normal ciltlere göre sanırım. Benefit' i bende merak ettim bak şimdi =) Fiyatı biraz daha normal olsaydı keşke =/

    YanıtlaSil
  2. Hadi ya iyi o zaman Nars'ı almadığıma sevindim ben Big Easy'i %20 indirimle 102 liraya aldım yoksa 129 liraya hemencik kıyar mıydım bilmiyorum.:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de Big Easy'i denemeyi çok istiyordum ama yazını okuduğum iyi oldu, cildim genelde kuru olduğu için pek de bana uygun bir ürün değil sanırım. Sana uygun olduğuna sevindim, güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  4. Yelda'cım yapısı güzel ama kuru ciltlerin iyice bir test edip öyle alması lazım merak ediyorsan yine de sephora'da bir dene:) sağol canım:)

    YanıtlaSil
  5. Elimde çok fazla ten ürünü birikmemiş olsaydı benim de aklımda olan bir üründü. Geçen yıl Kiehl'sın BB kremini kullanıp bitirmiş ve oldukça da memnun kalmıştım. Elimdeki ten ürünlerinden birini bitirebilirsem bu da bakacaklarım arasında. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  6. Kiehls'in bb kreminin testerını denemiştim yapısını çok beğenmeme rağmen en açık rengi bile koyu geldiği için alamamıştım.:) Sağol canım:)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,

    Yorumların için çok teşekkür ederiz. :)
    Kuru ciltler ya da yer yer kuruma yaşayan ciltler için minik bir tavsiyemiz olacak: Az miktarda That Gal makyaj bazı ile Big Easy' i karıştırarak kullanabilirler. :)

    Bene-Sevgiler,
    Benefit Cosmetics Türkiye

    YanıtlaSil
  8. Bu tavsiyeniz için teşekkürler mutlaka deneyeceğim.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. BENEFİT ÜRÜNLERİ İÇİN İNSTAGRAM: qualitycosmetic

    YanıtlaSil