29 Mayıs 2014 Perşembe

Organix Brazilian Keratin Bakım Maskesi

 
 
Organix'in şurada bahsettiğim şampuanından memnun olunca bir de maskelerinden denemek istedim ve bir arkadaşımın çok memnun kaldığı Brazilian Keratin Bakım Maskesini aldım.
İçeriğinde keratin proteinleri, hindistan cevizi ve avokado yağları var ve elektriklenmeyi azaltmaya yardımcı oluyor.
Peki gerçekten de elektriklenmeyi azaltıyor mu derseniz evet benim saçlarım ince tellidir ve fazlaca elektriklenir ve açıkcası maske bu konuda işe yaradı.
Ayrıca saçlarıma hoş bir parlaklık kattı ama bittiği vakit yeniden alır mıyım bilmiyorum çünkü elimde daha bir dolu maske var.
Bence John Frieda'nın çok memnun kaldığım ve ikincisini aldığım Frizz Ease maskesiyle bunun yaptığı iş aynı ama tek fark Organix'in içeriği John Frieda'ya göre biraz daha iyi diyebilirim.
Fakat Organix'ten denemek istediğim birkaç ürün daha var elimde ki saç bakım maskeleri azaldıkça onları da denemek istiyorum.
 
Maskenin satış fiyatı 48 tl ama internette 38-40 tl gibi fiyatlara bulmanız mümkün olabilir.
 
 

2 yorum:

  1. Harika bir görünümü varmis, insan hemen denemek istiyor :) Bende John Frieda seviyorum, Brilliant Brunette serisini ve kürünüde bazen kullaniyorum, sacima en iyi gelen seri ;)

    YanıtlaSil
  2. Organix ürünlerini içeriklerinden dolayı seviyorum ama John Frieda ürünleri de cidden güzel ondan da almak istediğim birkaç ürün var.:)

    YanıtlaSil