8 Aralık 2011 Perşembe

Avon Stick Concealer

Uzun zamandır yoğunluğumdan ötürü post giremedim ama bunu ard arda yayınlayacağım postlarla telafiİ etmeyi düşünüyorum.
İşte yine bir Avon ürününün postu ile karşınızdayım...:)

Avon'un en güzel concealerı diyebilirim stick formda ama asla sert değil yumuşak yapılı bir kapatıcı ve eğer ki benim gibi yoğun göz altı morluklarınız yoksa eminim memnun kalırsınız.


Bu kapatıcının iki rengi mevcut bendeki rengi açık olanı yani fair sürdüğüm zaman ten rengimle uyumlu duruyor.
Benim göz altlarım fazlaca mor olduğundan bu ürünü biraz fazla sürmem gerekiyor iyice dağıtmama rağmen bir süre sonra göz altı çizgilerine birikme yapmaya başlıyor.
Dediğim gibi eğer göz altlarınızda yoğun morlukluğunuz yoksa az bir miktarı yetecektir ve çizgilere birikme yapmayacaktır diye düşünüyorum.


Ürünün katalog satış fiyatı 19.60 ama arada %50 indirime giriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder