29 Nisan 2019 Pazartesi

Estee Lauder Pure Color Love Ruj - 430 Crazy Beautiful




Estee Lauder'ın makyaj ürünlerini seviyorum özellikle de göz kalemlerini ve maskaralarını başarılı buluyorum.
Daha önce rujlarını denememiştim ama bu rujun hem rengine hem ambalajına bayılınca kayıtsız kalamamış almıştım.
Tabi ben bu ruju alalı baya zaman oldu fakat ben ancak sizlerle ayrıntılı olarak paylaşabiliyorum.:)
Pure Color Love serisi ilk önce şık ve zarif ambalajıyla dikkat çekiyor.
Seride 21 renk var ama ülkemize 16 rengi gelmiş serideki rujlar 4 farklı yapıdan Ultra Mat, İnci Işıltılı, Yarı Mat Kremsi ve Donuk Krom oluşuyor.


Rujların içerisinde Nar, Mango ve Acai olarak 3 doğal besleyici yağ bulunuyor, bu içeriği sayesinde dudakları kurutmuyor aksine besleyip, nemlendiriyor.
Ben Yarı Mat Kremsi yapıdaki 430 numaralı Crazy Beautiful rengini seçtim.
Şahane bir gül kuru tonu ayrıca yapısı da yumuşacık, sürerken yağ gibi kayıyor, dudakları kurutmuyor.
Bu seride beğendiğim 2 renk daha var belki güzel bir indirimde alırım ama Estee Lauder'ın göz kalemleri ve maskalarından sonra rujlarını çok sevdim.



Ben aldığımda fiyatı oldukça uygundu bir de Sephora'da %20 indirim olunca 69 lira gibi bir fiyata almıştım şimdilerde fiyatı malesef 140 lira olmuş.



6 yorum:

  1. EStee Lauder'in bende cilt ürünleri,ne bayılıyorum ama maalesef şu aralara bütçemin çok üzerinde bir fiyat skalasına sahip ancak bakabiliyorum

    YanıtlaSil
  2. Oyy rengin güzelliği!!! Gözlerimden kalpler çıktı! Fiyatı okuyunca kalpler geri girdi yerine :))) güle güle kullan Ayşe'cim!!!

    YanıtlaSil
  3. renk çok güzel görünüyor. Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir renk indirimli olması da şahane olmuş..

    YanıtlaSil
  5. Renk tam benlikmis.Fiyatida markaya gore art.is.Blogunu yeni kesfettim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ya ama bu nasıl güzel bir renk. Sana da çok yakışmıştır. Güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil