11 Nisan 2019 Perşembe

NYX İlluminator


NYX ürünlerini indirimde denk geldikçe, ihtiyacım olan veya merak ettiğim ürünlerini alıp deniyorum.
Bu aydınlatıcısını da %30 indirimde almıştım yapısını, duruşunu oldukça beğendiğim bir ürün oldu diyebilirim.




Eğer bir aydınlatıcı da aradığınız disko topuna çevirsin, parıl parıl parlatsın değilse bu aydınlatıcıyı beğenirsiniz.
Fırçaya rengini hemen veren, sedefli, şampanya rengine yakın bir tonu olan, yapısı yumuşak diyebileceğim bir ürün.
Kalıcılığı gayet iyi, içerisinde asla sim yok doğal bir aydınlık veriyor.


Benim aldığım renk Ritualistic rengi bunun haricinde 3-4 rengi daha var ama onlar bana biraz koyu geldiği için bunu almıştım.
Ayrıca 9.5 gramlık kocaman bir gramaja sahip kolay kolay bitmez.



NYX mağazalarında ve Watsons mağazalarında bulabilirsiniz ben %30 indirimle almıştım indirimsiz fiyatı 65-70 lira civarında.





5 yorum:

  1. Bu rengi ben de denemiştim ama ben biraz daha bağıran ve azıcık daha yumuşak yapılı aydınlatıcıları seviyorum. O nedenle de çok rahat kullanamadım. Fakat açık tenliler için baya başarılı bir alternatif kendisi. Güle güle kullan Ayşe'cim, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. ben parıldasın istiyorum baya baya ya :-)))

    YanıtlaSil
  3. Ben ciltle bütün ve doğal görünen aydınlatıcıları seviyorum, aşırı yansıtıcı olanlar günlük olarak gözüme yapay görünüyor.
    Nyx tam sevdiğim gibiymiş! Bir indirimde denk gelirsem bakacağım.
    Güle güle kullan, sevgiler��

    YanıtlaSil
  4. ben belli belirsiz olsun istediğim için bana uygun geldi

    YanıtlaSil