20 Nisan 2019 Cumartesi

Avon Mark Epic Ruj - Rosy Outlook




Avon Mark serisi rujları hem yapıları dolayısıyla hem de renk seçeneği ile oldukça başarılı bende bu seriden Rosy Outlook rengini çok beğenip almıştım.
Şık ve kaliteli bir ambalajı var ki zaten Avon son 1-2 senede makyaj ürünlerinin kalitesini baya bir arttırdı.
Bu rujun çok hoş bir rengi var gül kurusuna bakan bir pembe tonu ama kahverengi alt tonlu hem günlük makyajda hem de yoğun bir göz makyajıyla kullanmak mümkün.





Yapısı yumuşak, rengi pigmentli, tek sürüşte rengini veriyor ve kalıcılığı ise tatmin edici diyebilirim.
Epic serisinde 19 renk mevcut benim en sevdiğim ve bana yakışan renk bu oldu ama diğer birkaç rengin testerını alıp denemeyi düşünüyorum beğendiğim olursa bir tane daha alabilirim.
Rujun fiyatı indirimsiz 33 TL ama sık sık indirime giriyor.






7 yorum:

  1. Rengi güzelmiş. Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  2. Ay rengi cok guzelmis bunun yaaa😍😍

    YanıtlaSil
  3. Böyle renkleri severim, denk gelirsem alayım.

    YanıtlaSil
  4. Ben de bir paketle birlikte almıştım bu ruju, gerçekten baya başarılı; her mevsime ve her makyaja yakışacak türden bir rengi var! Güle güle kullan Ayşe'cim!!! Öptüm!

    YanıtlaSil
  5. Avon rujlarını seve seve yiye yiye kullanıyorum bişey olmaz inşallah ya :D

    YanıtlaSil
  6. bunun rengi çok güzel ama .-))

    YanıtlaSil
  7. Ürün tanıtımı ve değerlendirmeler için çok teşekkürler

    YanıtlaSil