2 Nisan 2019 Salı

Essence Long Lasting Göz Kalemi - 29 Berry Fantastic



Essence'in Long Lasting serisinin göz kalemleri markanın en sevilen ürünleri diyebilirim.
Daha önce bu seriden birkaç renk kullanmıştım ama bu rengini görünce dayanamayıp aldım.
Çok güzel bir bordo tonu kalıcılığı iyi ama göz içerisinde malesef pek kalıcı değil.




Fakat göz kapağı üstünde dağıtıp uygulayınca duruşu şahane hem de kalıcılığı da gayet başarılı ben hem alt kirpik diplerime hem de göz kapağı üstünde kullanıyorum her iki türlü de sonucunu beğeniyorum.
Yapısı yumuşak, kolayca uygulanıyor ve en güzel yanı uygun fiyatlı olması.
Tüm Rossmann ve Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.




5 yorum:

  1. Böyle bir renk highend markalarda bile zor bulunuyor; gerçekten çok iyi iş çıkarmış Essence! Özellikle kızıl tonlu makyajlara çok yakışıyor. Ben dudak kalemi sanıp almıştım ama göz kalemi olduğunu görünce çok sevinmiştim :)))) güle güle kullan Ayşe'cim, öperim!

    YanıtlaSil
  2. hot chocolota ile beraber en sevdiğim renk..

    YanıtlaSil
  3. güzel görünüyor canım teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Bir kaç rengi bende de var ama bu rengi çok güzelmiş

    YanıtlaSil