9 Mayıs 2019 Perşembe

Oriflame Güzelliği



Oriflame 50 yılı aşkın bir süredir yenilikçi ve trend ürünleriyle kadınları güzelleştiren bir marka.
İsveç'li bir marka ve doğallığa, kaliteye önem veriyor hatta dünyada kozmetik ürünlerde doğal özleri kullanan ilk şirketlerden biri.
Benim de yıllardır zaman zaman denediğim ürünleri olan bir marka ve üyesi olmadığım için ürünlerine hemen ulaşmak pek kolay değil.



İnternette Oriflame ürünleri ile ilgili araştırma yaparken https://www.origuzellik.com/ sitesini buldum.
Her soruya içtenlikle cevap veren, ilgilenen bir sahibesi var sevgili Ayşe hanıma sizde Oriflame ile ilgili merak ettiklerinizi sorabilir, üyelik hakkında bilgi alabilirsiniz.
Hatta benim gibi çevrenizde Oriflame üyesi yoksa sipariş verebilirsiniz.

Sağlıklı ve Güzel Kalın...

2 yorum:

  1. Ya evet, bir süredir var bu Ori; baya iyi oldu gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. ben de hoş bir kol saatlerini tanıttım bu katalogdaki incili olan :)

    YanıtlaSil