22 Mayıs 2019 Çarşamba

Farmasi True Color Ruj - 05&15 Numara



Farmasi ürünlerini deneye deneye sonunda üyesi oldum bu iki ruj markadan satın aldığım ilk rujlardı.
Yapıları yumuşacık, kolayca sürülüyor ve renk seçeneği de oldukça fazla bende katalogdan kendime uyacağını düşündüğüm 05 ve 15 numaraları almıştım.


Her iki rengi de severek kullanıyorum ama 05 numara oldukça açık bir ton eğer beyaz tenli değilseniz baya açık durur.
15 Numara ise kahve alt tonlu güzel bir şeftali rengi sık kullanılacak renklerden.


05


15


Sol 15 Numara, Sağ 05 Numara

Yapıları mat değil ama parlakta değiller dudakta duruşları opak, krem yapıdalar sürerken yağ gibi kayıyor.
Kalıcılıkları çok iyi değil gün içerisinde tazelemek gerekiyor ama mat rujlar harici kalıcılığı iyi olan ruj neredeyse yok gibi diyebilirim.
18 renk seçeneği var mutlaka beğeneceğiniz bir renk çıkacaktır.

Farmasi'nin uygun fiyatlı ve yapıları güzel rujlar bazen %50'nin de üzerinde indirime giriyor hatta ben geçen ay birkaç renk daha aldım onları da bir ara paylaşırım.:)

Farmasi'ye üye olmak veya ürünlerinden sipariş vermek isterseniz bana İnstagram hesabımdan ulaşabilirsiniz.;)

Mormenekseeblog İnstagram


5 yorum:

  1. Bu serisini ben de çok beğeniyorum; 15 bende de vardı sanırım; çok tatlı bir renk! Güle güle kullan Ayşe'cim, çok öperim!

    YanıtlaSil
  2. Farmasi 05 numaralı rujun rengini beğendim. Farmasiden far, baz falan denedim ama hiç ruj denemedim. Uygun fiyatlı kalıcılığı iyi olan rujlar var bence :) Tüm gün ruj tazelemediğimi bilirim :)

    YanıtlaSil
  3. 05 numaraya bayıldım! Güzel bir konseptiniz var, çok faydalı paylaşımlarınız.
    Bende yeni açtığım blogla aranızdayım, destek ve yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler, takipteyim sevgilerimle.:)

    YanıtlaSil