30 Mayıs 2019 Perşembe

Oriflame The ONE Illuskin Aquaboost Fondöten


Merhabalar, son günlerde elimden düşürmediğim, sık kullandığım bir fondöten yazısı ile karşınızdayım:)

Çok açık bir ten rengine sahip olduğum için malesef tenime uygun fondöten bulmakta zorlanıyorum.
İşte bu fondöten hem ten rengime uymasıyla hem cildime uymasıyla sevgimi kazandı.
Bendeki rengi Vanilla ten rengime tam uydu bir çok fondöteni kullanırken yaptığım gibi renk açıcı katmama asla gerek kalmadı.
Ayrıca çok sarı tonlu bir renk değil nötr diyebilirim.
Kuru-normal ciltlerin seveceği bir fondöten içerisinde doğal buzul suyu bulunuyor.
Ciltte doğal ve nemli bir duruşu var yağlı ciltlerde parlama yapabilir ama transparan pudra ile fondötenin üzerinden geçerlerse fazla sorun yaşamazlar.


Kapatıcılığı orta eğer cildinizde çok yoğun lekeler varsa kapatıcılığı yeterli gelmeyecektir.
Yapısı da yoğun değil kremsi, kolayca dağılıyor, ciltle hemen bütünleşiyor.
Günlük kullanım için kapatıcılığı bence yeterli, ciltte nemli duruşu, verdiği kadifemsi his çok güzel.
Ayrıca içerisinde SPF20 güneş koruması var bu bir diğer artı özelliği diyebilirim.
Ben hem kaşık fırça ile hem de nemli makyaj süngeri ile uyguladım her iki türlü de sonuç gayet başarılı oluyor.



Ciltte fondöten yokmuş gibi durması, ağırlık yapmaması, cilde taze ve parlak bir görünüm vermesi en sevdiğim yanları ayrıca Oriflame kataloğunda sık sık indirime giriyor uygun fiyatlı iyi bir fondöten arıyorsanız The One İlluskin Aquaboost Fondöteni denemenizi öneririm.
Oriflame The One İlluskin Aquaboost Fondöteni ve çeşitlerini Oriflame Haziran Kataloğunda inceleyebilirsiniz.

Oriflame Kataloğu her ay Origuzellik sitesinde yayınlanmakta ücretsiz olarak inceleyebilir ve güvenle Oriflame ürünlerini sipariş edebilirsiniz.

5 yorum:

  1. keşke iyice dağıtmış halinin de bi resmi olsaydı dedim :)

    YanıtlaSil
  2. Akışkan olmasını beğendim canım

    YanıtlaSil
  3. severmişim sanki bunu katalog bulursam bakacağım..

    YanıtlaSil
  4. Bu fondötenin güzel olduğunu duymuştum; senin de beğenmene sevindim! Güle güle kullan Ayşe'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler canım not aldım sevgiler

    YanıtlaSil