24 Ekim 2016 Pazartesi

MAC Shangai Spice Ruj



MAC ürünlerini genel olarak seviyorum ama rujlarını bir başka seviyorum bu gördüğünüz ruju alalı uzun zaman oluyor ama yazısı ancak geldi.:)
Doğal tonlu rujları sıkça kullanıyorum zaten benim gibi açık tenlilerde de doğal tonlar daha hoş duruyor.
Shangai Spice pembe&şeftali karışımı uçuk bir renk belki de tam olarak rengi için somon diyebilirim.
 Bu rujun özellikle koyu, buğulu göz makyajlarıyla uyumu muhteşem.



Cremesheen yapıda, yapısı yumuşacık, rengini birkaç kez sürünce daha yoğun veriyor, kalıcılığı çok iyi değil birşeyler yenilip, içildiği zaman dudakta pek rengi kalmıyor.
Parlak bir bitişe sahip ama asla ışıltı değil doğal bir parlaklık diyeyim.
Rengi oldukça açık olduğu için dudakta ki kuruluğu, kusurları hemen belli ediyor ben bu ruju dudaklarım çok kuruyken kullanmayı tercih etmiyorum veya mutlaka öncesinde lip balm sürüp dudaklarımı nemlendiriyorum.


Doğal tonları seviyor ve sık kullanıyorsanız MAC'in pek diğer rujları gibi popüler olmayan bu renge bakın derim.

MAC rujların fiyatı 60 TL ve tüm MAC mağazalarından, www.maccosmetics.com.tr adresinden edinebilirsiniz.






4 yorum:

  1. Çok güzelmiş rengi! Fakat ben de bu aralar daha cesur tonları seviyor ve tercih ediyorum ^_^ güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cesur tonları kendime bi yakıştırsam ama hala elim gitmiyor, fakat sende bazı tonlar özellikle süper duruyor.:)

      Sil
  2. pek bana göre bi renk değilmiş :)

    YanıtlaSil