13 Ekim 2016 Perşembe

MAC Göz Farı - Club



Merhabalar, bugünün konuğu aldığımdan beri severek kullandığım MAC'in meşhur Club farı oluyor.
Elimde MAC'ten sadece 4 adet far var ve bu gördüğünüz far da dörtlü paletime aldığım sonuncu far idi.
Bu farı almadan önce Wet n Wild'ın meşhur Comfort Zone paletini aldım ama orada Club'a muadil olan farın içerisinde yoğun olarak kızıllık var.
Ve sonunda bende gittim Club'ı aldım ve alıp, kullanınca da vazgeçilmez farlarımdan oldu.
Yanar döner bir renk içerisinde yeşil ağır basıyor gibi görünse de kızıl ve bronz tonlar da barındırıyor.
Göz kapağına uygulayınca ortaya şahane bir dumanlı göz makyajı çıkıyor.


Kalıcılığı bazsız bile çok iyi, hem günlük hem gece makyajı için çok uygun bir rengi var.
Pigmentasyonu da güzel ve en önemlisi zor fırçaya gelen farlardan değil rengini kolayca veriyor.

Ben MAC'ten farları refill olarak almayı tercih ediyorum çünkü refill olarak 43 TL tek olarak 58'ye edinebilirsiniz.

5 yorum:

  1. Muadil gibi olsa da ufacik bir ton farkı kişideki duruşunu çok değiştirebiliyor cidden. Ben Wet'n Wild paletteki farı da sevdiğim için Club alma ihtiyacı duymadım; ama, MAC'te deneresem işler değişebilir diyorum :))) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman hiç deneme yoksa alabilirsin.:) sağol tatlım:)

      Sil
  2. en sevdiğim farlarımdan biridir kendisi gerçi uzun zamandır ihmal ettim kendisini ama koleksiyonumda olması bile yeter bana .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede insanın elinde olması bile yetiyor:)

      Sil
  3. Bir ara almaya çok niyetlenmiştim ve hiç bir yerde yoktu. Şansını kaybetti şimdilik. Sonrasını bilemem :))

    YanıtlaSil