21 Ekim 2016 Cuma

Flormar Mat Etki Koleksiyonu



Flormar kısa bir süre önce Mat Etki Serisini çıkardı ve benim gibi makyajda mat ürünleri sevenlerin ilgisini çekecek bir koleksiyon ortaya çıkmış.
Bu seri de likit mat rujlar, stick mat rujlar, mat allıklar ve ojeler var tabi benim ilgimi en çok allıklar çekti.
Eskiden ışıltılı makyajı daha çok severken yaş aldıkça son birkaç senedir mat, doğal tonları daha çok tercih etmeye başladım.
Eğer sizde makyajda mat ürünleri seviyorsanız bu koleksiyona mutlaka göz atın derim.



Benim bu koleksiyonda en çok ilgimi çeken 6 farklı renk seçeneğine sahip olan mat allıklar oldu.
Satin Matte Allıklar tamamen mat, yapısı ince, kolay sürülüyor, hafiften tozutma sorunu var ama abartılacak kadar değil.
Plastik ambalajlı, içerisinde küçük bir ayna ve pek işlevsel olmayan bir tane fırça bulunuyor.
Pigmentasyonları iyi ama asıl kalıcılıkları daha iyi diyebilirim.


Gül Kurusu&Kiremit tonlarında ki Rose Coral tam bir sonbahar-kış rengi ve duruşu çok güzel.
Benim fazlaca beyaz tenimde bile hoş duruyor tabi ben hafif bir şekilde uyguluyorum.
Kış aylarında koyu tonlarda allıkları sevenler bu rengi bir denesin derim.:)



Canlı bir turuncu olan Pure Peach ise benim için yazlık bir renk ve özellikle buğday tenlilere çok yakışacağını düşünüyorum.
Benim gibi beyaz tenlilerin ise hafif bir şekilde uygulaması lazım çünkü ufacık bir fırça darbesiyle rengini fazlasıyla veriyor.


Rose Coral, Pure Peach



Mat seride bir de 10 farklı renge sahip ojeler bulunuyor.
Pek fazla oje kullanan biri değilim ama hamilelik sürecinde ki aşırı koku hassasiyetimden dolayı ojeleri henüz kullanamadığım için sizlere bu ürünlerle ilgili net birşey diyemeyeceğim.


M01 White Board


M02 Satin Black



Bana mat seride hitap eden bir diğer ürün ise mat rujlar oldu.
Stick mat rujların da 10 rengi var yani herkesin zevkine göre bir renk bu seride mutlaka bulunuyor.
Yapılarının yumuşaklığı orta derecede, kolayca sürülüyor diyebilirim, dudakları kurutup, germiyor ve duruşları çok güzel tabi benim kalbimi feth eden renk Warm Nude oldu.


Red Carpet, Warm Nude

Eğer benim gibi çok açık bir ten rengine sahipseniz Warm Nude çok doğal duracaktır ama buğday ve esmer tenliler de biraz açık kalabilir.
Warm Nude hoş bir şeftali tonu adıyla müsemma tam bir nude renge sahip özellikle buğulu göz makyajlarıyla çok yakışıyor.
Red Carpet ise dikkat çekici bir kırmızı hafiften nar çiçeği rengine benziyor diyebilirim.
Özellikle de buğday ve esmer tenliler de hoş duracak bir renk ama bende ne yazık ki pek güzel durmadı.
Her iki ruju da sürmeden önce dudakları bir lip balm ile nemlendirmekte fayda olduğunu da belirtmeden geçmeyeyim.
Ayrıca kırmızının kalıcılığı biraz daha fazla onu da belirteyim.


Gelelim koleksiyonun yıldızına Likit Mat Rujları sona sakladım çünkü gerçekten bu koleksiyonun en iyisi bu rujlar desem abartmış olmam.
Malum son zamanlarda likit mat ruj modası var ve Flormar'da yapılarıyla, renkleriyle dikkat çekici ürünler ortaya çıkarmış.
Dudakları fazla kurutmayan, dudak çizgilerine dolmayan, rahatsız edici bir tadı ve kokusu olmayan, dudakları germeyen rujlar diyebilirim.
Ben pek likit mat ruj kullanmıyorum sebebi zaten kuru olan dudaklarımda kötü durması ve daha çok kurutması ama bu rujları kullanmadan önce dudaklarımı nemlendiriyorum ve sonrasında sorunsuzca kullanabiliyorum.


Claret Red, Autumn Timber

Likit mat rujların 8 rengi bulunuyor bende ki renkleri ise 05 Autumn Timber ve 07 Claret Red her ikisi dikkat çekici, tam sonbahar-kış makyajına uygun renkler.
Kalıcılıkları ise tatmin edici birşey yenilip, içilmediği takdirde 4-5 saat bozulmadan duruyor.
Seride Autumun Timber gibi birkaç tane daha dikkat çeken rengi var.
Kırmızı tonlarını kendine yakıştırmayanlar için Claret Red'ten çok daha iddialı renklerin olduğunu söyleyebilirim.
Eğer ki likit mat ruj kullanmayı seviyorsanız bu 8 renkten biri mutlaka size hitap edecektir.

Ürünlerin Fiyatları:
Satin Mat Allıklar - 24.90
Mat Ojeler - 4.95
Extreme Mat Rujlar - 22.90
Silk Matte Likit Rujlar - 19.90

Sonuca gelirsek Likit Mat Rujların yıldızlaştığı, Mat Allıkların ve Mat Rujların gayet başarılı olduğu, Ojeleri ise kullananların genel olarak beğendiği bir koleksiyon diyebilirim.
Hatta umarım bu koleksiyonda yer alan tüm ürünler özellikle de likit mat rujlar koleksiyon ürünü olmakla sınırlı kalmayıp her daim satılan ürünler kervanına katılır.


*Ürünler Flormar tarafından denemem için gönderilmiştir.








2 yorum:

  1. Rose Coral allığın rengi çok güzelmiş. Ve bence de likit rujlar harika olmuş! Güle güle kullan Ayşe'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. likit mat rujları çok merak ediyorum güle güle kullanın :) sevgilerimle

    YanıtlaSil