7 Ekim 2016 Cuma

Himalaya Herbals Neem Özlü Yüz Temizleme Köpüğü


Himalaya Herbals markası içeriği bitkisel ve olabildiğince temiz bir marka ve Gratis mağazalarında satılıyor.
Daha önce bu seriden yüz yıkama jelini ve arındırıcı scrub'ını yazmıştım, dilerseniz okuyabilirsiniz.
Bugün de bu üçlü arasında en sevdiğim ürünü yani yüz temizleme köpüğünü sizlere yazıyorum.
Zaten köpük formda temizleme ürünlerini özellikle yaz aylarında kullanmayı seviyorum.
Ürünün içeriğinde neem özü ve zerdeçal bulunuyor ama SLS, SLES, Fitalat ve Paraben gibi zararlı maddeleri içermiyor.


Bu seri normal ve yağlı ciltlere özel ama yüz temizleme köpüğü benim kuruya dönük cildimde işini gayet güzel yaptı.
Temizlemesi, arındırması başarılı, kullanım sonrası cildi germemesi en güzel yanı diyebilirim.
Açıkcası fiyatına, kolay ulaşılabilirliğine ve içeriğinin olabildiğince temiz olmasını göz önüne alırsak güzel bir ürün.


*Ürün Gratis tarafından denemem için gönderilmiştir.

10 yorum:

  1. Benim de çok beğendiğim bir temizleyici oldu bu! Yaz aylarında başkasına bakmam artık :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yazın demirbaşı olacak bir ürün, sağol tatlım:)

      Sil
  2. testerını kullanıp oldukça memnun kalmıştım =) eline sağlık canım benim =) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok sevdim çok bitmek üzere indirimde yedekleyeceğim bunubulunsun elimde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde ki temizleyiciler bitince bende yaz için almayı düşünüyorum.:)

      Sil
  4. ben de kullanmıştım bu ürünü gerçekten güzel bir temizleyici bu arada bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği yapıyorum beklerim sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/2016/10/odullu-blog-kesif-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  5. Ben de bunu çok sevmiştim, fiyatına göre gerçekten çok iyi

    YanıtlaSil
  6. Bunun mini seyahat boyunu kullanmıştım ben de.Himalaya Herbals ürünlerini ben seviyorum.Markanın genel ürün fiyatları da gayet uygun.:D

    YanıtlaSil