10 Ekim 2016 Pazartesi

Dermokozmetika Alışverişi


Son birkaç aydır pek fazla kozmetik alışverişi yaptığım söylenemez çoğunlukla aldıklarım ise ihtiyaca yönelik oluyor.
İşte yine bir ihtiyaç alışverişi bu sefer aldıklarım cilt bakımı birkaç gün önce Dermokozmetika'dan bu gördüğünüz ürünleri aldım.

Hamileliğimin 5. ayını geride bırakırken Lierac Phtyolastil Jel kullanmaya başlacağım.
İlk hamileliğimde 4. ayda başlamıştım ama bu sefer ilkinde çatlamadım ve nasılsa karnım çok büyümedi diye biraz ağırdan aldım ama artık çatlak önleyici kullanmanın vakti geldi de geçiyor.
Tabi ki her online alışverişimde yaptığım gibi önce en uygun fiyatlı nerede diye araştırdım ve Dermokozmetika'da 200 ml'sini 69 TL'ye bulunca kaçırmadım.

Ve yine son zamanlarda cildim aşırı kurumaya başladı bende evde ki Skincode nem maskesi bitmek üzere olunca yeni bir nem maskesi arayışına girdim.
Sitede Avene nem maskesinin fiyatı oldukça uygundu (42 TL) internette ki yorumları da iyi olunca bir de bunu deneyeyim dedim ve aldım.

İlk kez Dermokozmetika'dan alışveriş yaptım ve çarşamba günü saat 3-4 civarı verdiğim siparişim ertesi gün 18 civarında kapımdaydı.
Hızlı, güvenli ve sağlam bir şekilde elime ulaşmasına sevindim.
100 TL ve üzeri alışverişde kargo bedavaydı böylece kargo parası da vermedim.:)



3 yorum:

  1. Phytolastyl'i Çınar'da kullanmıştım; Rüzgar'da Shea yağı kullandım ve her ikisinde de çatlak olmadı ^_^ Avéne maske yorumlarını merakla bekliyorum. Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım :-))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan yeni cicilerini. Bebiş için de şafak sayıyoruz <3

    YanıtlaSil