26 Ekim 2015 Pazartesi

Yves Rocher BİO Duş Jelleri


Yves Rocher'ın ürünlerini seviyorum ama özellikle vücut ürünlerini daha bir seviyorum.
BİO serisi duş jellerinin içeriğinin olabildiğince temiz olması paraben, silikon, mineral yağ ve renklendirici içermemesi de bu ürünleri almanın en büyük sebebidir.

Arkada ki 2 tane mavi renkte olanı Aloe Vera'lı önce tek başına duran ise Argan Yağlı olanı.
Her ikisi de cildi ferahlatıp gayet güzel kurutmadan, germeden temizliyor.
Hem içerikleri olabildiğince iyi hem de cildi temizlemesi, kokuları güzel.
Bence bu duş jellerinin tek eksi yanı gramajlarının az olması malesef çabucak bitiyor 200 ml'nin yanında 500 ml'si de olsa koşa koşa alırım.:)

Duş jellerinin fiyatı 11.90 ama indirim zamanlarında daha uyguna alabilirsiniz.


7 yorum:

  1. kahvelisini daha çok seviyorum. Bio nun aloveralısını kullandım yapı olarak güzel ama kokusu da benim için önemli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahveyi sevsemde duş ürünlerinde, kremde sevmiyorum arganlı olanın kokusu aloe vera'lıya göre daha güzel:)

      Sil
  2. kahvelisini severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  3. argan yağlı olanı merak ettim benim favorilerim kahve limonlu olanlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. argan yağlı olanın kokusu da güzel öneririm.:)

      Sil
  4. Yeni duş jelleri aramalarındayım bende. Bunlarda aklımın bir köşesinde bulunsun.. Özellikle aleo veralı olan dikkatimi çekti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içeriği olabildiğince temiz olduğu ve indirim dönemlerinde uyguna geldiği için sıkça alıyorum, denemeni öneririm.

      Sil