19 Ekim 2015 Pazartesi

MAC Star Violet Far



MAC'in en sevdiğim makyaj ürünleri arasında göz farları ilk sıralardadır.
Henüz 2 tane refill farına sahip olsam da yavaş yavaş almak istediğim renkleri alıp birkaç tane dörtlü palet yapmak gibi bir düşüncem var.

Star Violet ilk gördüğüm anda vurulduğum, uygulattığımda duruşuna bayıldığım ve mağazadan hemen alıp çıktığım bir renk şu güzelliğine kim vurulmaz ki.:)
Yanar döner bir rengi var yani duo chrome diyebiliriz pembe-mor-mürdüm karışımı şahane bir renge sahip eğer benim gibi bu tonları seviyorsanız Star Violet'i beğenmemeniz biraz zor diyebilirim.
Veluxe pearl yani MAC'in sürümü, karıştırılması en kolay far serisinden.
Bazsız bile rengini çok güzel veriyor, kalıcılığı gayet iyi ben genelde tek başına eyeliner veya bol göz kalemi, rimel ile kullanıyorum.
Öyle güzel bir renk ki ister gündüz makyajında ister gece veya özel bir gün de yapacağınız makyajda kullanabilirsiniz.


Bu far için All That Glitters bile almayı düşünüyorum çünkü ikisinden şahane gölgeli makyaj ortaya çıkıyor.:)

MAC'in refill formda ki farlarının fiyatı 43 lira eğer ki tek olarak ambalajında alayım derseniz 58 liraya edinebilirsiniz.



1 yorum:

  1. inanılmaz güzel bir renkmiş üstelik sonbahara çok uygun <3

    YanıtlaSil