20 Ekim 2015 Salı

Lapitak Ayak Deodorantı


#guzelligimizannemizden etkinliğinde Lapitak'ın hediyelerinden biri de bu gördüğünüz ayak deodorantıydı.
Ayak kokusu problemim olmadığı için ayak spreyi kullanmıyorum ama yaz aylarında babetler ve spor ayakkabılarda terleme sonucu malesef ayaklarda veya ayakkabılar da kötü koku olabiliyor.
Ben yaz boyunca bu deodorantı spor ayakkabılarımın içine sıkıp kullandım bazen de ayaklarıma sıkıp babet giymeden önce kullandım.
Sıcak yaz günlerinde beni memnun eden bir ürün oldu, zaten sadece ayaklar için değil hijyen ve hoş koku için ayakkabı ve çoraplarda da kullanılabiliyor.

Kokusu ne çok güzel ne de kötü zaten kalıcı, yoğun bir kokusu yok.
Özellikle yaz aylarında konfor sağlayan bir ürün olduğunu düşünüyorum.

1 yorum:

  1. bütün yaz kullandığım ve yedeklediğim bir ürün bu..

    YanıtlaSil