18 Ekim 2015 Pazar

Harmolance Ayak ve Topuk Bakım Kremi



Sevgili Ümmühan'ın #guzelligimizannemizden etkinliğinde yepyeni markalarla da tanışmıştık ve o markalardan biri de Harmolance idi.
Harmolance bir Türk firması ve o gün etkinliğimize kurucusu Didem hanım bizzat gelip Harmolance markasını ve ürünlerini anlatmıştı.
Eğer bu markayı merak ediyorsanız web sitesinden inceleyebilirsiniz yazının sonuna linkini ekleyeceğim.
Gelelim yazının konusu olan kreme içeriğinde salisilik asit, badem yağı, zeytin yağı ve avakado yağı bulunuyor.
Ve içeriğinde ki bileşenler sayesinde hem kuru, çatlamış topukları onarıyor hem de nemlendiriyor.


Benim cildim çok kuru olsa da ayaklarımda öyle aşırı çatlaklar olmadığı için sadece gece yatarken  sürüyorum.
Bu krem de hızlıca cilt tarafından emiliyor, sonrasında ciltte rahatsız edici yapış yapış bir his bırakmıyor.
Yapısı çok katı değil yani losyon kıvamında diyebilirim.
Ayaklarımda yoğun çatlak vs. olmadığı için azıcık miktarı nemlendirmeye yetiyor.
Eğer ki ayaklarınız da ciddi kuruluk ve çatlak varsa günde en az 2 kere kullanılması öneriliyor.


 İçerik:


Tabi ben bu kremi yaz aylarında kullanmaya başladım sanırım kış soğuklarında sabah-akşam süreceğim.

İçeriği olabildiğince temiz, hafif yapılı, nemlendirmesi gayet iyi bir ürün ayrıca içeriğinde üre olmadığını da belirteyim.
Gramaj bakımından da oldukça bereketli 100 ml olmasından dolayı uzunca bir süre kullanılır.

Harmolance markasını incelemek isterseniz tıklayınız




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder