5 Eylül 2015 Cumartesi

Zoeva ve Kiko Alışverişi


Birkaç ay önce Almanya'da ki arkadaşıma Zoeva'dan fırça ve Kiko'dan bazı merak ettiğim ürünleri sipariş etmiştim.
İşte o ürünlere yaklaşık 3 hafta önce kavuştum ama aldıklarımın toplu yazısını ancak yazabiliyorum.
Zoeva'nın fırçalarının methini yabancı bloglarda ve Youtube videolarında sıkça gördükçe merakım artıyordu.
Bende ihtiyacım olanları ve en çok yorumlarını okudukları sipariş ettim.
Şimdilik 5 adet fırça aldım her birini kullandıkça blogda yazacağım.

Gelelim Kiko siparişlerime aslında meşhur water eyeshadowlarından da istemiştim ama benim istediğim renkler olmayınca onlar gelemedi.:/
Kiko'dan dörtlü far paleti, allıklar, kalem farlar, rujlar ve mixing solution sipariş ettim.
İçlerinde renklerini kendime yakıştırdıklarını kullanacağım.
Ürünlerin bir çoğunun yazısı yavaş yavaş blogda yerini alacak.:)
Bu arada Kiko'yu Doğuş grubunun ülkemize getireceği haberleri çıkmıştı umarım o haberler doğrudur ve bir an evvel Kiko'ya kavuşuruz.
Çünkü ürünleri hem çok güzel hem de sık sık koleksiyon ürünleri çıkarmalarından dolayı daha bir dikkatimi çekiyor.

7 yorum:

  1. Ben kikodan çok zoeva gelsin isterim malum fırça delisiyim :)) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne olacak bu fırça aşkımız bende fırça almaya doymuyorum.:) Sağol canım:)

      Sil
  2. Siparişi nasıl yaptın? Sitesinden kendin ödemesini yapıp arkadaşının adresine mi gönderdin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır canım direkt arkadaşım Douglas mağazasından gidip aldı bende Türkiye'ye gelince kendisine ücretini verdim.
      Ama bildiğim kadarıyla Zoeva'nın Türkiye'ye gönderimi var daha önce alanları duymuştum.

      Sil
  3. hepsini güle güle kullan umarım bu tarz markaları ülkemizde görebiliriz artık :)

    YanıtlaSil
  4. Harika .bende bloğuma bekliyorum. www.rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil