12 Eylül 2015 Cumartesi

Derma E Ultra Nemlendirici Cilt Bakım Yağı



Daha önce Derma e markasının nemlendiricisini yazmıştım hatta markanın ilk kullandığım ürünü nemlendiricisi ve çok memnun kalınca cilt, saç ve tırnak bakım yağını da hemen kullanmaya başladım.
Derma e markasının bu gördüğünüz ürünü ve daha önce yazdığım nemlendiricisi #guzelligimizannemizden etkinliği hediyelerindendi.
Cildim kış aylarında çok kuruyor bu yüzden cildimde yazın denemeyi düşünüyorum ama şimdilik tırnak ve saç üzerinde ki etkilerini yazacağım.
30 ml'lik cam bir ambalajda geliyor ve damladanlık ile ürünü alabiliyoruz.
İçeriğinde argan, marula, kukui, jojoba gibi yağlar bulunuyor ve cilde nem takviyesi yaparak yaşlanma etkilerine karşı korumayı vaat ediyor.
Ayrıca cildin matlığının giderilmesine yardımcı oluyor ve antioksidan bakımından zengin saf formülü ile bakım yapıyor.
Havaların soğuması ile birlikte cildimde denemek için sabırsızlanıyorum cildimde kullanmaya başladığım zaman mutlaka güncelleme yapacağım.:)


Saçlarıma bu ürünü kullanırken duş sonrası nemli saça 1-2 damla yağı avucumun içine alıp hafifçe saç boylarına yediriyorum.
Sonrasında ise saçlarımı kurutuyorum veya fön çekiyorum.
Eğer ki yağın miktarını kaçırırsanız saçlarınız yağlı yağlı duracaktır yapısı kalın olmasa da yoğun bir nem veriyor.

Tırnaklarım için de kullanıyorum ve tırnak etlerimi yumuşatması, manikürü kolaylaştırmasını çok sevdim.

Açıkcası bir damlası ile inanılmaz güzel nem veren ve uzun süre gidecek bir ürün eğer ki bu tarz bakım yağlarını seviyorsanız, cildiniz kuru ise bu ürüne şans verebilirsiniz.
Hemen küçük bir hatırlatma paraben, sülfat, mineral yağ ve lanolin içermiyor.
Derma e markasının ürünleri hayvanlar üzerinde test edilmiyor.
Bu markanın ürünlerini online dermokozmetik satan siteler de bulabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder