23 Eylül 2015 Çarşamba

Rival De Loop Cover Stick Concealer




Cildim kuruya dönük olduğu için pek fazla stick kapatıcıları tercih etmiyorum.
Daha önce kullandığım birkaç stick kapatıcı göz çevremde pul pul görüntü oluşturmuştu  #guzelligimizannemizden etkinliğinde Rossmann tarafından hediye edilen paketin içerisinde bu kapatıcı çıkınca yıllar sonra yeniden stick kapatıcı kullanmaya başladım.
Yapısı yumuşak, kolayca uygulanıyor ben parmaklarımla yaymayı tercih ediyorum.
Tabi kullanmadan önce göz çevremi iyice nemlendiriyorum yoksa kurutup, pul pul bir görüntü oluşturabilir.
Bu zamana kadar kullandığım stick kapatıcılar içerisinde yapısı en yumuşak olanı diyebilirim.
Bende ki rengi 01 sand ve ten rengimle uyumlu sayılır azıcık yarım ton kadar koyu kalsada iyice yedirince pek fark olmuyor.

Ben göz çevresinden çok yüzümde ki kapatmak istediğim birkaç leke için kullanıyorum kapatıcılığı orta, kalıcılığı da fena değil.

Eğer ki uygun fiyatlı kapatıcı arıyorsanız ve bu tarz stick kapatıcı kullanmayı seviyorsanız sadece Rossmann mağazalarında satılan Rival de Loop'un bu kapatıcısına bir şans verebilirsiniz.



2 yorum:

  1. Çok yoğun ve kuru olduklarından tercih etmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz çevresi için pek kullanışlı olmuyor ama cilt lekelerini kapatmak için kullanılabilinir tabi yoğun lekeleri de kapatmakta başarılı olmuyor sadece hafif lekeler için

      Sil