19 Eylül 2015 Cumartesi

Alterra Ruj - 08 Classic Red




Alterra markası sadece Rossmann mağazalarında satılan içeriği olabildiğince temiz bir kozmetik markası ayrıca fiyatları da oldukça uygun.
Ben bu markanın ürünleri ile #guzelligimizannemizden etkinliğinde hediye edilmesiyle tanıştım.
Her ne kadar rujun rengi pek benlik olmasa da yapısı ve duruşunu çok sevdim.
Dudakları kurutmayan ve kolay sürülen bir yapısı var.


Bende ki rengi capcanlı bir kırmızı tam olarak tanımlamak gerekirse nar çiçeği diyebilirim.
Rengini kolayca veriyor ama malesef kalıcılığı çok fazla değil ama yinede birşey yenilip, içilmediği takdirde 2-3 saat silinmeden kalıyor.

Eğer ki içeriği olabildiğince temiz, sertifikalı makyaj ürünleri arıyorsanız Rossmann mağazalarında satılan Alterra ürünlerine bakabilirsiniz.





2 yorum:

  1. Bu markadan daha hiç bşr şey kullanmadım ben rujun rengini çok beğendiğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben farını kullanmıştım güzeldi, içeriği olabildiğince temiz olması hoşuma gidiyor.:)

      Sil