26 Aralık 2013 Perşembe

NYX Allık / Taupe

 
 
 
 
Çok beyaz tenli olduğum için bronzerları kontür amaçlı kullanmayı pek beceremiyorum.
Fakat NYX'in bu allığını benim açık tenli olan blogger arkadaşlarım Çirkin Kadın Yoktur Az Makyaj Vardır ve 7-24makyaj Aysel'ciğimin bloglarında okuduğum andan itibaren aradığım bir üründü.
Yakınımda ki Marmara Park avm'de ki Douglas'ta ve Capacity Douglas'ta bulamayınca Almanya'dan gelen bir tanıdığıma sipariş ederek kavuşmuştum.
Douglas mağazalarında en çabuk biten ürünlerden olduğu için %50 indirimde bulamam normaldi.
Neyse gelelim bu kadar aradığıma değen bir ürün olup, olmadığına evet kesinlikle değdi.
Fazlaca beyaz tenimde asla çamur gibi durmadı ve kontür yapınca ortaya çok doğal bir görüntü çıktı.
Bu kontür allığı bir çok bronzer gibi tam kahve değil bu ürün için gri-kahve diyebilirim.
 
 
Tamamen mat olan bir allık çok pigmentli değil ama kalıcılığı gayet iyi ayrıca mat olmasına rağmen kolayca uygulanıyor.
Ben bu ürünü MAC 109 fırçayla uyguluyorum ve ortaya doğal, hoş bir görüntü çıkıyor.
 
Allığın fiyatı 30 tl ama eğer Douglas mağazalarında Nyx markasında halen daha indirim varsa ve Taupe'yi bulursanız daha uygun bir fiyata edinebilirsiniz.
 
 
 
 
 

4 yorum:

  1. Hayırlı olsun kuzuum:) cidden beyaz tenliler için biçilmiş kaftan, güzel günlerde kullanmaya devam edesin:)

    YanıtlaSil
  2. Sağol tatlım kesinlikle süt gibi beyaz olanlara göre bir ürün:)

    YanıtlaSil
  3. Süt beyaz dedin uygun olur dedin aklımı çeldin:) ben bronzerla kontur işini beceremiyorum. Bir anda renk vermemesi de güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  4. Valla Mac'te NC15 bile bana koyu geliyor var sen düşün yani ne kadar beyazım:) ben zaten kontür yaparken çok göze batmasını sevmiyorum ve bu ürünle asla öyle dikkat çekici bir durum ortaya çıkmıyor.:)

    YanıtlaSil